آیت الله محمدی گلپایگانی:

آمریکا به دنبال بردگی ملت ایران است

«رئیس دفتر مقام معظم رهبری » گفت: تلاش و خصومت آمریکا به عنوان بزرگترین مستکبر دنیا این است که ملت ایران را به بردگی و پذیرش خواسته های خود درآورد.
کد خبر: ۲۲۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 03February 2017

به گزار دفاع پرس از تهران، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)، امشب در مسجد صاحب الزمان (عج)شهرستان ورامین و با حضور چشمگیر مردم انقلابی و شهید پرور برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله محمدی گلپایگانی «رئیس دفتر مقام معظم رهبری» اظهارداشت: مردم ورامین در قیام تاریخی و انقلابی 15خردادسال 1342 پیشگام بودند و کفن پوشان از امام خمینی (ره) و شروع نهضت او حمایت نمودند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های امام (ره)از جمله شجاعت ،درایت، شب زنده داری و ارتباط با خدا،این خصوصیات را از مهمترین رموز موفقیت ایشان در هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی دانستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری،حداکثر فداکاری برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی  و عدم ناامیدی در برابر ناملایمات همچون تبعید،زندان،از دست دادن فرزند را از مهمترین عوامل موفقیت امام دانستند که به تاسی و تبعیت از مولای خود حسین بن علی (ع)انجام گرفته بود.

وی با اشاره به اهداف انقلاب و امام (ره)،یکی از مهم ترین این اهداف را هدایت انقلابیون به سمت عبودیت پروردگار و عدم بردگی و بندگی در برابر غیر خدا دانست و افزود: امروز تمامی تلاش و خصومت آمریکا به عنوان بزرگترین مستکبر دنیا این است که ملت ایران را به بردگی و پذیرش خواسته های خود درآورد.

محمدی گلپایگانی در پایان بیانات خود اظهار داشت:مهمترین وظیفه امروز ما حفظ اتحاد و اتفاق  و همدلی، تحت پرچمداری مقام عظمای ولایت و ولی فقیه زمان می باشد.

در قسمت پایانی این مراسم نیز از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار