بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت هفتم تیر

واقعه هفتم تیر سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر بهشتی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶ - 28June 2014

واقعه هفتم تیر سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر بهشتی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، در این بیانیه آمده است: سالروز شهادت آیتالله بهشتی(ره) و هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام راحل(ره) و وفادارترین نیروهای انقلاب، فاجعه هفتم تیر ماه سال 1360 سند حقانیت جاودانه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

این بیانیه میافزاید: در این روز دکتر بهشتی و تعداد زیادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی جلسه ای در دفتر مرکزی این حزب داشتند. اما منافقین که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند با بمبگذاری، آیتالله بهشتی و 72 نفر از یاران صدیق ایشان را به شهادت رساندند.

در این بیانیه با تأکید بر لزوم تبیین خدمات و شخصیت والای شهدای هفتم تیر برای نسل جوان آمده است: آشنایی نسل جوان با شخصیتهای علمی، عملی و معنوی بزرگانی چون دکتر بهشتی میتواند این نسل را به راه استمرار انقلاب و تحکیم ارزشها و آرمانهای آن هدایت کند.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: واقعه هفتم تیر سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر بهشتی، آن قافلهسالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء، خط انقلاب با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری و نهال نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند شد.

در پایان این بیانیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد سی و سومین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشت.

نظر شما
پربیننده ها