بمناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

ديدار مسئولان خاش با خانواده ۲ شهيد

جمعی از مسئولان شهرستان خاش از خانواده شهيدان پيرمحمد محمودزهی و قادربخش كردی از شهدای هشت سال جنگ تحميلی به مناسبت دهه مبارك فجر ديدار و دلجويی كردند.
کد خبر: ۲۲۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ - 04February 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، بمناسبت دهه مبارک فجر فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین شهرستان خاش به دیدار خانواده شهیدان پيرمحمد محمودزهی و قادربخش كردی از شهدای هشت سال جنگ تحميلی رفتند و از آنان دلجویی کردند و در اين ديدار مسائل و مشکلات  خانواده های شهدا بررسی و جهت رفع اين مشكلات قول مساعد داده شد.

فیض محمد ميربلوچ زهی رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خاش در این دیدارضمن بیان این که خانواده های شهدا ولی نعمت ما هستند گفت: عملكرد امروز مسئولان بدون شك زير نظر اين خانواده های گرانقدر است و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران ادای دين به آنان و زمينه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.

وی با بيان اينكه همگان مديون خانواده های معظم شهداء و ايثارگران هستند، اذعان كرد: هروقت سخن از شهيدان و رزمندگان به ميان مي آيد بدون شك زبان در توصيف آن انسان های فداكار و پاكدل قاصر و ناتوان است.

فیض محمد ميربلوچ زهي اظهار كرد: بدون شك اگر دلاورمردي ها و فداكاری هاي شهيدان نبود امروز نام و نشاني از ايران نبود ولي حضور شهيدان و ايثارگران به پشتيبانی از ولايت در مقابل ابرقدرت ها نام و نشان كشورمان را در تاريخ جاودانه كرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار