آیت الله فاطمی نیا:

تا لطیف نشوید چیزی گیرتان نمی آید!

«حجت الاسلام محمدرضا زائری» مطلبی را به نقل از «آیت الله فاطمی نیا» منتشر کرد.
کد خبر: ۲۲۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ - 05February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت الاسلام محمدرضا زائری» در کانال شخصی‌اش مطلبی را به نقل از «آیت الله فاطمی نیا» با این عنوان که «تا لطیف نشوید چیزی گیرتان نمی آید!» منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

خودتان را معطل نکنید، تا لطیف نشوید چیزی گیرتان نمی آید من اهل قسم نیستم ولی مجبورم، دلم میسوزد، یک کلمه میگویم خانوم ها ، آقایون بشنوید، به حضرت زهرا سلام الله علیها قسم اگر لطیف نباشید چیزی گیرتان نمی آید!

خودتان را معطل نکنید، هی روزی چند تا اوقات تلخی در خانه راه می اندازد، عصبانی میشود، از اینطرف هم میخواهد بشود زبدة العارفین ، عمدة المکاشفین ،یک بار این قسم را با تمام وجودم خوردم ، تا لطیف نشوید چیزی گیرتان نمی آید.

آقای علامه طباطبائی سرتاسر لطافت بود، لطافت این مرد به جایی رسیده بود که به عمرش به کسی دعوا نکرده بود، زمانی که مادر قم بودیم این بچه های قم از هشت سالگی دوچرخه بیست و هشت سوار می شدند، از بغل رکاب میزدند، یک بچه ای آمد زد علامه طباطبائی را لت و پار کرد، افتاد رو زمین حالا ما باشیم چه میگوییم، خیلی دیگر آدم خوبی باشیم یک چیزی میگوییم دیگر، این آقا بلند شد، خیلی راحت، اول رفت سراغ بچه،گفت: طوریت نشد؟! گفت: نه، گفت: الحمد لله، خداحافظ.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها