معاون رئیس ‌جمهور:

برنامه‌های کاهش و کنترل طلاق در شورای فرهنگی کشور اجرایی می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: برنامه‌های کاهش و کنترل طلاق در شورای عالی فرهنگی کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ - 06February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «شهیندخت مولاوردی»معاون رئیس ‌جمهور در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای عالی فرهنگی کشور ارتقای مهارت‌های ارتباطی ،زناشویی و رفتاری خانواده‌ها است که تلاش می‌شود این برنامه‌ها در سطح کشور تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی هر 6 ماه یکبار در محضر مقام معظم رهبری به صورت مکتوب و حضوری گزارش می‌شود، افزود: تلاش می‌شود تا با شناسایی آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده‌ها را پیش از بیش در جامعه و سطح کشور مستحکم سازیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کم رنگ شدن تشکیل خانواده‌ها توسط جوانان در جامعه امروزی خبر داد و افزود: ازبزرگترین مشکلاتی که موجب کم رنگ تر شدن ازدواج جوانان و تشکیل خانواده‌ها شده است نداشتن شغل مناسب و مسکن است که باید این مشکل با برنامه‌ریزی‌های راهبردی دولت و مسؤولان به زودی برطرف شود.

مولاوردی بابیان اینکه رسیدن به یک جامعه پویا و سالم نیازمند یک تربیت سالم در بین خانواده‌ها و جامعه است، تصریح کرد: خانواده‌ها باید با مدیریت و برنامه‌ریزی در تحکیم بنیه خانواده فرزندان خود را از آسیب‌های اجتماعی بیمه کنند.

وی با یادآور شدن اینکه کشورما یک کشور اسلامی است و باید از فرهنگ دین مبین اسلام که یک فرهنگ سالم و آرامشی را برای جامعه به همراه دارد استفاده کرد، افزود: خانواده‌ها در جامعه ما مقدم است و ما با الهام گرفتن از دستورات دین مبین اسلام و فرهنگ اسلامی‌ باید به سمت تربیت سالم و جامعه سالم حرکت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار