فرمانده سپاه استان فارس:

آمریکایی‌ها از اسلام واقعی هراس دارند

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بعد از شهادت سردار اسکندری فقط ظرف سه روز اول 25 هزار جوان مومن از سراسر استان فارس اعلام آمادگی کردند که به سوریه بروند.
کد خبر: ۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ - 28June 2014

آمریکایی‌ها از اسلام واقعی هراس دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «غلامحسین غیب پرور» فرمانده سپاه فجر استان فارس در مجمع بسیج شهرستان خنج در جنوب استان فارس با اشاره به تشکیل مثلث شوم ایجاد شده از سه دهه قبل تا کنون بر علیه امت اسلام گفت: اسلام یگانه شریعتی است که میتواند انسان معاصر را نجات دهد. از همین رو منطقهای را که آنها خاورمیانه معرفی میکنند و منابع عظیم نفت و گاز در آن است را آماج اهداف شوم خود قرار میدهند. نخست وزیر رژیم منحوس اسرائیل که یک راس این مثلث است چند روز قبل گفت: ما از جنگ بین مسلمانان استقبال میکنیم و هر قدر اینها کشته شوند به نفع ماست!

غیب پرور در این جلسه که با حضور گسترده مردم و مسئولین و علمای اهل سنت جنوب استان برگزار شده بود، گفت: ببینید کار به کجا رسیده که دشمنان قسم خورده به صورت علنی مکنونات قلبی و آمال و اهدافشان را به زبان میآورند. همانهایی که هر چه خواستند در فلسطین کردند. برادران اهل سنت ما را در آنجا قطعه قطعه کردند. در سوریه و لبنان همان رفتار را با شیعیان میکنند. متاسفانه کشورهای مرتجع همسایه ما با سرازیر نمودن پول نفت به جیب آنها از این حرکات دفاع میکنند.

فرمانده سپاه فجر افزود: هر چه به این ایام فکر میکنم ببینم آیا سنت نبی مکرم اسلام سر بریدن با اره برقی است؟! سیره پیامبر در فتح مکه این بود؟ به آیات قرآن نگاه کنیم. اسلام را اینگونه معرفی کردن در دنیا بیسابقه است. فیلم های سربریدن کودک 5 ساله را دیدهاید؟ با ذکرالله اکبر سر کودک 5 ساله را میبرند و اینها را با نام اسلام انجام میدهند.

غیب پرور با اشاره به اینکه این نوع رفتار باعث انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان شده است، گفت: شیخ الازهر مصر و بسیاری از علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنی موضع گیری کردند. در همین جلسه بزرگواران و علمای اهل سنت اینگونه رفتارها را محکوم کردند. با این اوصاف اگر اسلام این چیزی است که علمای ما میگویند تکلیف این گروهکهای تکفیری تروریست مشخص میشود. حساب دو دو تا چهار تاست؛ یعنی یک جریان شوم در مقابل جبهه نورانی اسلام و بیداری اسلامی در جهان.

وی با اشاره به اتحاد عجیب جریانهای مرتجع منطقه و اتحادیه اروپا و آمریکا به همراه ترکها در موضوع سوریه و برکناری بشار اسد گفت: آنها رسما اعلام کردند که : Asad must go؛ یعنی اسد باید برود. یک هفته را هم برای رفتنش مهلت دادند. اما این یک هفته تبدیل به چند ماه و سال شد و مردم با هوشیاری کامل در انتخابات با مشارکت 73 درصدی رای قاطعی به ماندن اسد دادند. این رفتار نشان داد که عموم مسلمانان در فضای فکری 50 سال قبل نیستند و اوضاع و شرایط جهان را به خوبی فهمیدهاند. مسلمانان برغم نظر مخالف برخی از حاکمانشان دریافتهاند ماهیت کدخدای خود خوانده این عالم یعنی آمریکا، مقوایی و پوشالی است.

فرمانده سپاه استان فارس ضمن بر شمردن خصوصیات جنگ تروریستها در سوریه و عراق افزود: دشمنان اصلی اسلام این بار دیگر مستقیم وارد کارزار نشدند. آنها حلقه واسطی را در سوریه و عراق فعال کردند که به نیابت از آنها در حال خونریزی است. در عراق هم بد از آن که نتیجه انتخابات بر خلاف اهداف آن ها بود با فعال کردن نمک خوردههای رژیم بعث صدام و گسیل گروههای تکفیری به منطقه نیت خودشان را عملی کردند.

غیب پرور با اشاره به شهادت سردار اسکندری در سوریه گفت: بعد از شهادت ایشان فقط ظرف سه روز اول 25 هزار جوان مومن از سراسر استان فارس اعلام آمادگی کردند که به سوریه بروند.

وی با اشاره به این که این شهادتها مایه برکت نظام و اسلام و انقلاب است، افزود: آنچه مهم به نظر میرسد این است که بدانیم در این برهه از تاریخ وظیفه ما چیست؟ اگر رسول خدا در بین ما بود چه موضعی میگرفت؟ یقینا موضع پیامبر بزرگ اسلام نیز موضع اختلاف، کینه توزی، دشمنی، توحش، قتل و غارت نبود. موضع نبی خدا دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی نبود.

این مقام مسئول با اشاره به عظم ملی و فراگیر در دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی گفتند سنی نیاید؟ خط کشی کردند که شیعهها نیایند؟ شهدای اهل سنتی که چند سال قبل در استان و شهدای عزیز سنی مذهب ما که سال قبل در خنج برایشان به همت خود شما یادواره برگزار کردیم اینها نگاهشان دقیق بود. بصیرت آنان الگوی امروز ماست. اینها مال اسلام است. آمریکاییها از این اسلام واقعی میترسند.

غیب پرور افزود: چند شبکه ماهواره ای به اسم شیعه هر روز علیه اهل سنت فحش می دهند. از طرفی شبکه های سنی کرده به شیعیان توهین می کنند. جالب اینجاست که همه آنها از لندن اداره میشوند! و فاصله دفاترشان دو خیابان است. حتما عصرها با هم می نشینند و خوش و بش میکنند و برای برنامههای شبشان نقشه می کشند! لذا نباید غفلت کرد.

فرمانده سپاه فجر ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی به سبب یکدلی و هماهنگی مردم و مسئولین در این سه دهه از عمر انقلاب تاکید کرد: آقای پرفسور سمیعی چهره برتر دنیا در مغز و اعصاب بعد از دهها سال زندگی در غرب به ایران می آید و می گوید می خواهم بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان را در جمهوری اسلامی بسازم و رسما اعلام می کند این بیمارستان را طوری خواهیم ساخت که غربی ها محتاج باشند به ایران بیایند. مسلم است که آمریکا و انگلیس خوششان نمی آید. آن ها برایشان سنی و شیعه اهمیت ندارد. اسلام است که دشمنی با آن سرلوحه کار آنها در طول قرنهای گذشته بوده است.

در پایان این جلسه غیب پرور با اشاره به پیگیریهای مکرر صورت گرفته در خصوص انتقال آب خلیج فارس به استان گفت: این موضوع را در حضور برخی نمایندگان با رئیس مجلس مطرح کردهام و در آن جلسه تاکید شد که موضوع انتقال آب به فلات مرکزی ایران و به ویژه فارس موضوعی است که لاجرم باید اتفاق بیافتد و خواه و ناخواه می بایست عملیاتی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار