نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان:

هدف دشمنان تفرقه‌افکنی بین مردم ونظام است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مستکبران و دشمنان همیشگی انقلاب در پی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و نظام هستند که با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران هیچ‌گاه به هدف شوم خود دست نخواهند یافت.
کد خبر: ۲۲۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ - 08February 2017
هدف دشمنان تفرقه‌افکنی بین مردم ونظام استبه گزارش دفاع پرس قزوین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با استاندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی که در دفتر نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان قزوین با دارا بودن مدیران و مسئولان توانمند و فرهیخته از امنیت و آرامش مطلوبی برخوردار بوده و همه باید در جهت تداوم این اتحاد و انسجام تلاش کنند.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش حاکم در جامعه کنونی را مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها‌‌ی جوانان و نسل انقلاب هستیم که برای تدوام نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هدف دشمن تفرقه افکنی در بین مردم و نظام است، تصریح کرد: مستکبران و دشمنان همیشگی انقلاب در پی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و نظام هستند که با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران هیچ‌گاه به هدف شوم خود دست نخواهند یافت.

آیت‌الله اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان استان باید با یکدیگر متحد و منسجم باشند، خاطرنشان کرد: همه مدیران به دور از گرایش‌های سیاسی باید جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده و برای تامین رفاه حال ملت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات باغداران و تولیدکنندگان انگور و کشمش در شهرستان تاکستان باید در دستور کار قرار گیرد و مسئولان مربوط اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند تا شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان و استان قزوین باشیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری به جهت بهره‌برداری از بیش از 2 هزار طرح تولیدی و عمرانی در استان قزوین و از ابتدای سال تاکنون از مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار