استاندار يزد:

جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا یادگاران ارزشمند شهدا هستند

استاندار يزد گفت: جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا یادگاران ارزشمند شهدا هستند،خداوند همواره انسان‌های خوب را انتخاب می‌کند و شما جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتخب خداوند متعال هستید.
کد خبر: ۲۲۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان نخاعی، خانواده معظم شهدای انقلاب، جانبازان انقلاب اسلامی و همسران جانبازان نخاعی استان یزد اظهار داشت: خداوند همواره انسان‌های خوب را انتخاب می‌کند و شما جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتخب خداوند متعال هستید.

وی بیان کرد: همه ما به مشکلاتی که جانبازان و خانواده‌های آنها تحمل می‌کنند آگاه هستیم و این افراد با تحمل سختی‌های بسیار قلب‌ها را اشغال کرده‌اند.

استاندار یزد تصریح کرد: امروز کسی نیست که از نقش ارزنده ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنها غافل باشد و جامعه مرهون مجاهدت‌های آنها است.

میرمحمدی با بیان اینکه جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا یادگاران ارزشمند شهدا هستند، عنوان کرد: جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که توجه همه را به خود جلب کرده و همه از ایثار و جانفشانی آنها در حیرت هستند.

وی از جانبازان و خانواده‌های شهدا به عنوان مروجان و منشأ ترویج اخلاق و معنویت در جامعه یاد کرد و افزود: این قشر همواره امانتداران شهدا هستند و در راه اعتلای دین اسلام قدم برداشته‌اند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: وجود جانبازان سبب تقویت اعتقاد به ارزش‌های دینی و ملی در مردم تقویت می‌شود و اینها در واقع چراغ‌های روشنگر و راهنمای جامعه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

شایان توجه است، در این مراسم که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور و جمعی از مسؤولان استان یزد برگزار شد، با اهدای گل و هدایایی از جانبازان نخاعی، خانواده معظم شهدای انقلاب، جانبازان انقلاب اسلامی و همسران جانبازان نخاعی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها