سردار فضلی:

مقامت اسلامی الهام گرفته از 8 سال دفاع مقدس است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مقاومت اسلامی در کشورهای عربی به ویژه در عراق و سوریه در مقابله با داعش الهام گرفته از 8 سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۲۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ - 08February 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار علی فضلی در مراسم سالگرد عملیات والفجر8 در یادمان شهدای غواص اظهار داشت: مقاومت اسلامی در برابر تروریسم داعشی هویت خود را در رشادت‌های رزمندگان اسلام  پیدا کرده است.

وی افزود: رسالت امروز ما زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت و ایثار و انتقال آن به کشورهای منطقه است تا همه در برابر استکبار مقاومت کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: به لطف الهی جان‌فشانی رزمندگان اسلامی در 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی یک کشور است و مقتدرانه در مقابل استکبار و یاوه گویی آن می ایستادگی می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: در پی این عزت و عظمت ماست که در سایه آن مقاومت هشت ساله دفاع مقدس که پشت سر رهبر و ولایت به دست ما آمده ترسی از گزینه‌های دشمن نداریم و با اقتدار راه پیشرفت را طی می‌کنیم.

فضلی گفت: دشمن اگر قدرت مقابله با ما را داشت بدون شک تاکنون به ما حمله می‌کرد ولی اقتدار و نیروی بازدارندگی ایران اسلامی باعث شده تا دشمن به ما حمله نکند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها