سردار مولایی:

رشادت رزمندگان اسلام در خلیج فارس آمریکا را ناکام کرد

سردار جانباز مدافع حرم یوسف مولایی گفت: آمریکا برای دست‌یابی به منافع خود در خلیج فارس تمام تلاش خود را به کار گرفته است ولی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد که این امر در سایه رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام میسر شده است.
کد خبر: ۲۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سیدیوسف مولایی در مراسم رونمایی از تندیس شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم علی آقایی و هاشم دهقانی‌نیا در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین افتخار برای ملت ایران بوده و یاد و خاطره شهدای والامقام فراموش نشدنی است.

وی با بیان اینکه باید دلیل دشمنی آمریکا باید برای دانشجویان و جوانان تبیین شود، تصریح کرد: در این زمینه دستگاههای فرهنگی و ما رسالت بسیار خطیر و حساسی داریم و در قبال این موضوع مسئول هستیم.

سردار مولایی گفت: باید دشمن و ترفندهای دشمنان را بشناسیم چرا که دشمنان از هر راهی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار در بین جوانان و دانشجویان هستند و باید با هوشیاری و بصیرت تمام ترفندهای دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز افزود: اصل انقلاب و دستاوردهای آن باید برای همگان تبیین شود چرا که انقلاب اسلامی معجزه و اراده الهی بود.

سردار مولایی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌گاه کشوری قابل اعتماد نبوده است، افزود: دشمنی آمریکا هیچ وقت تمام نمی‌شود چرا که آمریکا از پیشرفتهای علمی و هسته‌ای ایران عصبی و ناراحت است.

وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان نقش اساسی در پیشرفت و توسعه کشور دارند، گفت: باید دلایل دشمنی آمریکا و عصبی بودن این کشور از پیشرفتهای ایران برای همگان تبیین شود که کشور ما هم‌اکنون در عرصه‌های علمی و هسته‌ای به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته و روز به روز بر این پیشرفتها افزوده می‌شود.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای آتش‌نشان اظهار کرد: در سایه خون این شهدای والامقام است که کشورمان به اقتدار و امنیت همه‌جانبه کنونی دست یافته و ما باید قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های معظم این عزیزان باشیم که درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند.

سردار مولایی تصریح کرد: رزمندگان اسلام امروز بدون هیچ چشم‌داشتی در خارج از مرزهای ایران برای دفاع از حرم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند و اگر رشادتها و ایثارگریهای این رزمندگان و شهدای والامقام نبود بی‌شک امروز باید با گروههای تکفیری و داعش در داخل ایران می‌جنگیدیم که هم‌اکنون با رشادتهای رزمندگان اسلام تمام ترفندها و توطئه‌های دشمنان در خاورمیانه به ناامیدی تبدیل شده است.

وی گفت: آمریکا برای دست‌یابی به منافع خود در خلیج فارس تمام تلاش خود را به کار گرفته است ولی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد که این امر در سایه رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام میسر شده است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: تمام قوانین نوشته و نانوشته آمریکا در خاورمیانه به هم ریخته است و در حالی که برخی می‌گویند چرا شعار "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهیم باید بگوییم این برای ما بسیار تاسف‌بار است چرا که آمریکا و دشمنان همیشه دشمنی خود را حفظ کرده و بیش از 200 جنگ در کشورهای مختلف دنیا به راه انداخته و همیشه در خونریزیها و ترورها پیشگام بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها