امام جمعه ابهر:

راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین صف آرایی مردم در برابر دشمن است

امام جمعه ابهر گفت: راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین صف آرایی مردم ایران اسلامی در برابر یاوه گویی های آمریکای و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۲۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به منزله‌ شب های قدر نظام اسلامی است که‌ در دهه فجر سرنوشت ایران عزیز عوض شد و بهترین تقدیرها برای ایران رقم زده شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از خداوند متعال خواستند و تلاش و کوشش کردند تا انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بود که‌ جهان استکباری را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد.

وی بیان کرد: بزرگداشت و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه مصداق کامل وحدت و همدلی مومنان در جامعه اسلامی است و در این روز مردم در برابر بزرگترین آرایش قدرت ناوهای جنگی دشمنان بزرگترین صف آرایی را به نمایش می گذارند.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت ها بوده است که‌ امروز وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده و این انقلاب به الگویی برای ملت های آزاده تبدیل شده است.

وی افزود: ایران از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشته است و این پیشرفت در عرصه های نظامی و علمی نیز مشهود است.

امام جمعه ابهر یادآور شد: حرکت انقلابی امام خمینی(ره) از روش پیغمبران الگو برداری شده بود و ایشان در تمام رفتار و حرکات از دستورات خداوند در قرآن کریم پیروی می کردند.

وی ابراز کرد: امروز با دقت در خارج از مرزهای کشور مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها صادر شده است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره اینکه پیام انقلاب اسلامی ایران به کشور نیجریه نیز رسیده است، اظهار داشت: 10 ها میلیون نفر در دنیا به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و شیعه شدند به طوری که‌ آوازه آن در دنیا پیچیده است.

امام جمعه ابهر بیان کرد: امروز بزرگترین عبادت ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و پاسخ دادن به یاوه گویان با مشت های گره کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار