نشست هم اندیشی اساتید درس آشنائی با دفاع مقدس در دماوند+ تصاویر

صبح امروز نشست هم اندیشی اساتید درس آشنائی با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از تهران، در ابتدای این نشست صفری «ریاست دانشگاه آزاد اسلامی دماوند»،ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام الله دهه فجر،سوابقی از فعالیتهای دانشگاه واحد دماوند را ارائه کرد.

در ادامه جلسه سردار محسن شیخی «مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان تهران» ضمن گرامیداشت این ایام خجسته اظهارداشت:بایدوقایع و تحولات انقلاب اسلامی را که برگرفته از وقایع نهضت عاشورا است برای نسل جدید و آیندگان تبیین کنیم.

وی با اشاره به قرآن کریم و نهج البلاغه ،عبرت آموزی از تاریخ گذشتگان و تجربه گرفتن از آن را ،عامل مهمی در در پیشبرد اهداف انقلاب دانستند.

در ادامه این جلسه امیرنیک بخش «مدیرآموزش اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقئس استان تهران» گفت:از مهمترین وظایف ما توسعه درس آشنائی با دفاع مقدس در سطح دانشگاه ها می باشد تابتوانیم این تجربه و تاریخ پرافتخار هشت ساله را برای تسل جوان و انقلابی کشور تبیین کنیم.

وی اظهارداشت:در راستای این هدف مهم در سال گذشته موفق شدیم برای 33000دانشجودر سطح دانشگاههای استان تهران این درس را توسط اساتید مجرب ارائه دهیم.

امیر نیک بخش از اساتید حاضر در جلسه خواست گذشته از کناب آشنائی با مبانی دفاع مقدس که منبع اصلی برای تدریس این درس توسط اساتید برای دانشجویان میباشد ،از منابع دیگری همچون فیلم های مستند و ارائه آن در قالب برنامه پاورپوینت در کلاس برای دانشجویان بهره ببرند.

در ادامه این جلسه اساتید حاضر در نشست نیز به بیان نقطه نظرات خود در زمینه ارائه هرچه بهتر این درس برای دانشجویان پرداختند که از جمله مهمترین آنها،قرارگرفتن درس به عنوان دروس عمومی برای دانشجویان،لزوم تجهیز کلاسها به امکانات پیشرفته روز همچون ویدئو پرروژکشن، لزوم افزوده شدن مطالب جدید و به روز تر در کتاب مربوطه،برگزاری کارگاههای آموزش برای اساتید،ایجاد کانل تلگرامی جهت ارتباط مستمر و دوسویه با اساتید،بودند.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار