نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

خدمت به مردم در امتداد مسیری است که شهدا ترسیم کردند

هاجر چنارانی گفت: هدف اصلی شهدا خدمت به مردم بوده است. امیدواریم ما نیز با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تبعیت از رهنمودهای معظم له در مسیر و راهی که شهدا برای ما ترسیم کردند گام برداریم و دشمن را با نهضت خدمت­ رسانی به مردم در جنگ نرم مغلوب کنیم.
کد خبر: ۲۲۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، اولین یادواره چهار شهید روستای سالاری از توابع بخش میان جلگه نیشابور با حضور خانواده معظم شهدا و اهالی روستای سالاری در مسجد این روستا برگزار شد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: با شهدا عهد وپیمان می­بندیم که از پیروان راستین راه آنان و مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن که علیه ملت ایران اسلامی سازماندهی شده است خاطر نشان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی ما را هدف قرار داده­ و با شبکه­ های ماهواره­ای و فضای مجازی به درون خانه ­های ما نفوذ کرده است وسعی دارد با ایجاد شبهه و تردید در دل و قلب مردم، آنان را نسبت به اعتقادات و باورها دچارتردید کند.

نماینده مردم نیشابوروفیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی شهدا خدمت به مردم بوده است. امیدواریم ما نیز با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تبعیت از رهنمودهای معظم له دشمنان در مسیر و راهی که شهدا برای ما ترسیم کردند گام برداریم و دشمن را با نهضت خدمت­رسانی به مردم در جنگ نرم مغلوب کنیم.

در پایان این یادواره از خانواده شهیدان علی مغری، علی اصغر اسماعیلی، حسن و علی جعفری و جمعی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس با اهداء تندیس یادواره تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار