نماینده ولی فقیه در استان فارس مطرح کرد؛

ضرورت تدوین و راه اندازی دانشنامه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: رزمندگان استان فارس نقش ویژه ای در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته اند که باید این جانفشانی ها و از خود گذشتگی ها برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۲۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ - 09February 2017
تدوین و راه اندازی دانشنامه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس ضروری و لازم است.

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به ارایه گزارشی از فعالیت های حوزه دفاع مقدس در استان پرداخت و در ادامه آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس و شهدا ارزشمند و ماندگار است و استان فارس با تقدیم 15 هزار شهید، هزاران جانباز و ایثارگر در دوران باشکوه دفاع مقدس نقش سازنده در پیروزی رزمندگان اسلام داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان داشت: ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان، ایثارگران و شهدای استان باید به نسل جوان بازگو شود تا این جوانان ازویژگیهای بارز و ارزشمند شهدا و رزمندگان بهره ببرند و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

امام جمعه شیراز افزود: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس یکی از ضروریت ها است که باید مسئولین استان کمک کنند تا این کار ارزشمند که توسط اداره کل حفظ آثار فارس شروع شده به پایان برسد و بعنوان یک دایره المعارف در حوزه دفاع مقدس استان باشد.

آیت الله ایمانی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که چندین سال است از ساخت ان می گذرد برای جامعه امروزی یک ضروریت است و مسئولیم استان باید قدم پیش بگذارند و اه اداره کل حفظ آثار کمک کنند تا این موزه هر چه سریع تر راه اندازی و به بهره برداری برسد تا جامعه از ان استفاده کنند و همچنین جایگاهی برای نگهداری آثار شهدا، رزمندگان و ایثارگران باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها