حجت‌الاسلام ناصر رفیعی:

نماز اول وقت شهدا باید الگو شود

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی دربیستمین یادواره 33 شهید مسجد النبی محله قطب‌آباد رفسنجان گفت:نماز اول وقت شهدا باید برجسته و الگو شود.
کد خبر: ۲۲۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ - 09February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، بیستمین یادواره 33 شهید مسجد النبی محله قطب‌آباد رفسنجان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در این یادواره اظهار داشت: با نخستین خونی که از شهید بر زمین می‌ریزد گناهان او ریخته می‌شود.

وی بیان داشت: مقام شهید مقام ساده و معمولی نیست و مسیری که شهدا تا بهشت می‌روند، زیبایی‌هایی می‌بینند که می‌خواهند دوباره شهید شوند و هنگام شهادت آن را ببینند.

رفیعی خاطرنشان کرد: باید اخلاق شهدا را در جامعه برجسته کنیم، شهدا ویژگی‌هایی داشتند که ارگان‌های مختلف باید این اخلاق را برجسته کنند.

وی با بیان اینکه نماز اول وقت شهدا باید برجسته و الگو شود، ابراز داشت: اهمیت به ترک حرام، تواضع و فروتنی شهدا باید الگو شود.

رفیعی اظهار کرد: محشور شدن با شهدا راه دارد و اگر خشم خود را کنترل و از گناهان دوری بجوییم و شهادت را از خدا بطلبیم حتما با شهدا محشور می‌شویم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه، شهدا بر عالم خاکی به‌طور کامل نظارت دارند، افزود: تمام شهدا روز قیامت به یک نفر غبطه می‌خورند و این عظمت از حضرت ابوالفضل است که سبب غبطه شهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار