همگام با ولایت/ 45

حضور مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن در هوایی برفی

مردم همیشه در صحنه دارالمومنین همدان با وجود هوای سرد و برفی به راهپیمایی آمده‌اند تا به همگان بگویند تا پای جان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) هستند.
کد خبر: ۲۲۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 10February 2017

حضور مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن درهوایی برفیبه گزارش دفاع پرس از همدان، 22 بهمن ماه 1395 هم از راه رسید و انقلاب اسلامی ایران 38 ساله شد، انقلابی که به راحتی به دست نیامده و ملت بزرگ ایران با حضور امروز خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پای آن ایستاده اند و نمی گذارند دست بدخواهان به آن برسد.

امروز یادآور روزی بزرگ است روزی که مردم ایران دریافتند که می توانند و توانستند، امروز روز رسیدن به خود است، روز خودباوری و روز بزرگ پیروی حق بر باطل و همه و همه آمده اند تا بگویند همیشه در صحنه اند.

مردم شریف و ولایت مدار همدان نیز از این امر مستثناء نبوده و با وجود سرمای هوا و بارش شدید برف از ساعات ابتدایی صبح به میدان امام خمینی(ره) آمدند تا همراه و همگام با سراسر ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلشان را به گوش همه عالم برسانند.

دور و بر را که نگاه می کردی همه آمده بودند مرد و زن، پیرو جوان، فرقی نمی کند که کودک بود یا کهنسال، امده بودند تا با حضورشان حرف های زیادی را که در سینه دارند به تمام دنیا بگویند.

همه آمده بودند تا بگویند 38 سال پای انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) ایستاده ایم و به دنیای استکبار خواهیم فهماند که تا پای جان مطیع ولی امر خود هستیم و نمیگذاریم خون فرزندان و شهدایمان پایمال شود.

دارالمومنین و دارالمجاهدین را رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف همدان فرمودند و گفتند: «شهدای همدان جزء برجسته ترین ها هستند.»

8 هزار شهیدی که مردم همدان تقدیم انقلاب کردند خود گواهی بر دارالجهاد بودن این خاک و دیار است. جوانانی که در طی هشت سال دفاع مقدس با حضور و ایثار خود در صحنه های نبرد حق علیه باطل نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ما به دست دشمن بی افتد.

مردم می گویند حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب سرما و گرما نمی‌شناسد باید بود تا دشمن بداند همیشه و هر لحظه پشتیبان انقلاب و رهبر عزیزمان هستیم.

جوانان همدانی با شور و شوقی برگرفته از عشق به وطن همچون گذشته در صحنه حاضر شده بودند و با صدای رسای خود شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را تکرار می کردند.

شعار الله اکبر و لا اله الا الله از جای جای جمعیت شنیده می شد صدایی که نشان از یکدلی و یک پارچگی امتی غیور و دلیر داشت.

وقتی از جوانی پرسیدم علت حضورت در راهپیمایی 22 بهمن امسال چیست جوابش برایم جالب بود؛ او گفت من عمویم را در دفاع از حرم حضرت زینب از دست داده ام و اگر اینجا نباشم ظلم به خون او و همه شهداست. عموی من و شهدای مدافع حرم در سوریه جنگیدند تا ما امروز در آرامش و امنیت کامل زندگی کنیم.

اسم شهدای مدافع حرم را که آورد یاد قافله سالار شهدای دفاع از حرم حضرت زینب «حاج حسین همدانی» افتادم که سال های قبل در میان خیل جمعیت مردم حضور پیدا می کرد و امروز عکسش را بر روی دستان مردم می بینم.

جمعیت حالا کم کم از میدان امام حرکت کرده و مردم از خیابان شریعتی به سمت محل برگزاری نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) در حال حرکت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار