پیام تقدیر امام جمعه و استاندار کرمان از حضور مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی از حضور پرشور کرمانیان در راهپیمایی 22 بهمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.
کد خبر: ۲۲۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ - 11February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی طی پیامی از حضور پرشور کرمانیان در راهپیمایی 22 بهمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه بزرگ قرن حاضر یکی از صحنه های بی همتای نمایش استقلال خواهی، آزاداندیشی و اسلام خواهی ملتی است که در سال های پس از انقلاب استوار و ریشه دار به پای انقلاب خود مانده اند و انقلابی دیگر از ولایت مداری و استکبار ستیزی رقم زده اند.

ملت ایران با تکیه بر آرمان های انقلابی و اسلامی خود امیدی را در بین آزادی خواهان و مستضعفان پرورش داده که با تکیه بر آن پیشرفت های بی نظیری در حوزه های علمی،سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و سایر حوزه ها محقق شده و می شود.

ملت ایران که همواره پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشته،در 22بهمن ماه امسال نیز برگ زرینی بر افتخارات نظام افزودند تا امضای دیگری بر سر پیمان آنها با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

ایرانیان و کرمانیان در 22بهمن ماه امسال نشان دادندکه ذره ای از آرمان های انقلابی خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد تا به لطف خداوند، این انقلاب به انقلاب جهانی امام عصر (عج) پیوند بخورد.

در این فرصت،حضور پرشور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم دیار کریمان در آئین های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی دشمن شکن 22بهمن ماه را ارج نهاده و از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری هر چه بهتر به این مردم را برای همه مسئولان مسألت می نمائیم.

سید یحیی جعفری                                               علیرضا رزم حسینی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان                             استاندار کرمان

 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار