با حضور فرماندهان ارشد نظامی؛

مراسم ختم جانباز «محمود باباخانی» در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد

مراسم ختم جانباز «محمود باباخانی» با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و جمعی دیگر از فرماندهان در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ - 12February 2017
مراسم ختم جانباز «محمود باباخانی» در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم ختم جانباز «محمود باباخانی» پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی»، امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار سرتیپ «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی»، امیر سرتیپ «احمد میقانی» و حجت الاسلام و المسلمین نمازی حضور داشتند.
 
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در این مراسم اظهار داشت: به فرموده قرآن کریم کسانی که جان خود را در راه خدا از دست می‌دهند، زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، از این رو سفارش شده که وقتی بر سر مزار شهدا حاضر می‌شویم، به این عزیزان سلام دهیم.
 
وی ادامه داد: سلام بر شهدا که دین خدا را یاری کردند، سلام بر یاران پیامبر(ص) و سلام بر یاران امیرالمومنین(ع)؛ شهدا صدای ما را می‌شنوند و پاسخ ما را می‌دهند و از مکان، موقعیت و جایگاه ما مطلع هستند.

آقاجانپور با اشاره به فرموده اهل بیت(ع) در خصوص جایگاه والای شهید، گفت: جهاد دری از درب‌های بهشت است که خداوند آن را به روی اولیای خود گسترده است و آنان دوستان خاص خدا محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه جهاد و شهادت در راه خدا توفیق بزرگی است که شامل هر کس نمی‌شود، افزود: مرحوم باباخانی توفیق داشتند به عنوان رزمنده در میدان‌های مبارزه با دشمن بعثی حضور پیدا کرده و از دین، نظام و کیان اسلامی دفاع کند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار