دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛

دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه درصدد تسلط برمسلمانان هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر وحدت مسلمانان خاطرنشان کرد آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه در صدد تسلط بر مسلمانان هستند.
کد خبر: ۲۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ - 13February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «آیت الله محسن اراکی» بعد ازظهر (دوشنبه) در جمع استادان و طلاب حوزه علمیه ناظمیه شهر «لکهنو» مرکز ایالت «اوتارپرادش» هند تصریح کرد بازگشت به معارف قرآنی، سنت رسول الله و معارف ائمه اطهار می‌تواند وحدت بین مسلمانان را احیاء کند.

وی تصریح کرد وحدت بین مسلمانان می تواند زمینه ایجاد جامعه ای واحد، نیرومند و با عظمت را فراهم کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد دشمنان اسلام با آگاهی از اهمیت وحدت بین مسلمانان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وحدت مسلمانان به کار گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) درکشورهای مختلف افزود:دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های گوناگون از جمله جنگ تحمیلی وتحریم تمام تلاش خود را برای مبارزه با انقلاب اسلامی به کار گرفتند.

آیت الله اراکی درادامه با تبریک ولادت حضرت امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد آن حضرت از طریق تعلیم سنت رسول الله و از طریق نشر دعا ، ذکر الهی را در جامعه تقویت کرد.

آیت الله اراکی سه شنبه هفته گذشته برای شرکت در همایش های وحدت ، جشن سالگرد پیروزی انقلاب و دیدار با علما و طلاب شهرهای مختلف هند وارد این کشور شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار