وزیر دادگستری ایران وارد جمهوری آذربایجان شد

«پورمحمدی» صبح روز (پنج‌شنبه) برای دیدار دو روزه وارد جمهوری آذربایجان شد.
کد خبر: ۲۲۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ - 16February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مصطفی پورمحمدی»، وزیر دادگستری در بدو ورود به جمهوری آذربایجان در گفت و گویی در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف باکو در‌باره هدف این سفر گفت: از سالهای گذشته قراردادهای مختلف قضایی، همکاری قضایی، استرداد محکومین و مجرومین را با جمهوری آذربایجان داریم و در طول این سالیان رفت و آمدها و مذاکرات مختلفی برای توسعه همکاری دو کشور داشتیم.

وی افزود: همکاری های سیاسی و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان که در سال های اخیر توسعه یافته، نیازمند به حمایت های حقوقی و قضایی است.

پورمحمدی گفت: از این جهت برای دیدار با مقامات عالی جمهوری آذربایجان و همتایان قضایی خودمان این سفر انجام شد و امیدواریم در این گفت و گو ها و دید و بازدیدها سطح همکاری توسعه پیدا کند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در این سفر مباحثی که مطرح می شود موجب ارتقای فعالیت ها در حوزه های مختلف و بخصوص اقتصادی، روابط تجاری و همکاری های قضایی، حمایت حقوقی از فعالان تجاری، کارآفرینان، صادر کنندگان و وارد کنندگان کشورمان شود.

وزیر دادگستری ایران حمایت از هموطنان و شهروندان کشورمان که به دلیل نا آشنایی با قوانین و مقررات با مشکلات روبرو ، بازداشت و پیگیری قضایی می شوند و نیز استرداد متقابل افراد بازداشت و زندانی شده برای سپری دوره زندان در کشورشان را مهم خواند.

مصطفی پور محمدی ابراز امیدواری کرد این سفر دو روزه و دیدار و مذاکرات با مقامات جمهوری آذربایجان موفقیت آمیز باشد.

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در این سفر قرار است با رئیس جمهوری، نخست وزیر، رئیس مجلس آذربایجان و همتای آذربایجانی دیدار کند.

منبع: ایرنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار