چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال- 19/ گواهی به دفاع پرس خبر داد؛

توزیع سبد کالای شب عید بین نیازمندان حاشیه تهران توسط سپاه تهران بزرگ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) از توزیع سبد کالای ویژه شب عید بین نیازمندان مناطق حاشیه‌ای تهران توسط سپاه تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ - 16February 2017
توزیع سبد کالای شب عید بین نیازمندان حاشیه تهران توسط سپاه تهران بزرگحجت الاسلام و المسلمین «عبدالعلی گواهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، درباره فعالیت‌های این سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان، به خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی فقرزدایی و محرومیت‌زدایی است. نظام جمهوری اسلامی در این راستا فعالیت‌های خوبی انجام داده و درصد فقر قبل از انقلاب با امروز قابل مقایسه نیست؛ اما هنوز نقاطی در کشور هستند که به آنها کمتر توجه شده است.

وی ادامه داد: سپاه تهران بزرگ به نوبه خود در قالب گروه‌های سازندگی به همراه تیم‌های دیگر همچون بنیاد برکت که گمنامانه فعالیت دارند، اقداماتی انجام داده است.

گواهی بیان کرد: در ماه‌های اخیر صدها بسته جهیزیه تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد. همچنین تا پایان امسال و شب عید سبدهای کالایی به نیازمندان مناطق حاشیه شهر تهران اهدا خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: برخی از مدارس مناطق محروم نیز که نیازمند بازساری بودند، توسط تیم‌های جهادی سپاه تهران بزرگ تعمیر و تجهیز شدند. در راستای اشتغال زایی برای اقشار کم درآمد و نیازمند نیز اقداماتی انجام و تسهیلات و وام‌هایی پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار