سرلشکر ایزدی در مراسم گرامیداشت شهید شاطری:

شهید شاطری دانش آموخته مکتب دفاع مقدس بود

سرلشکر ایزدی با اشاره به خدمات و نقش شهید شاطری در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: شهید شاطری دانش آموخته مکتب دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ - 16February 2017
شهید شاطری دانش آموخته مکتب دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج حسن شاطری که امشب در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک شهید محلاتی شهر تهران برگزار شد با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید شاطری دانش آموخته دانشگاه انقلاب اسلامی و مکتب دفاع مقدس بود و مسیر رشد و تعالی را در این دو ورطه طی کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند ایشان در سردشت گفت: وقتی منطقه سردشت در محاصره ضد انقلاب بود و تنها با بالگرد این منطقه را تحت پوشش داشتیم، شهید شاطری به عنوان یک رزمنده در عملیات آزادسازی جاده بانه به سردشت حضوری موثر داشت و این منطقه را از لوث وجود عناصر ضد انقلاب پاکسازی کرد.

سرلشکر ایزدی نقش ایشان را در سازماندهی نیروهای بومی آن منطقه را ویژه عنوان کرد و افزود: ایشان 10 گردان مرکب از نیروهای بومی و غیربومی را در این منطقه ساماندهی کرد و بستر ایجاد یک لشکر را در آن محدوده فراهم نمود. حضور ایشان در فضای دفاع مقدس و در کنار شهدای بزرگ، روز به روز بر توانمندی‌ها و تجربیات فرماندهی وی افزوده بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید شاطری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، رزمی و مهندسی فعالیت داشت و در دورانی که در سردشت حضور داشت برای حل و فصل مشکلات مردم تلاش می‌کرد. ایشان در اطراف منطقه بنت الجبیل لبنان پارکی را احداث کرد و  کاری کرد که صهیونیست‌ها به جای سیم خاردار در آنجا دیوار بتنی کشیدند.

سرلشکر ایزدی بیان داشت: حضور ایشان در نیروی قدس، در طرح و برنامه، در مهندسی و بعد هم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در منطقه باعث خدمات ارزنده‌ای شد و اگر امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان جلوه‌گر شده است، به خاطر وجود پیام آورانی همچون شهید شاطری‌ها است.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها