رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور بارش باران و برف و کولاک وجود دارد. در استان‌های خوزستان و سیستان بلوچستان نیز به دلیل گرد و غبار، میزان دید برای رانندگان کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۲۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 18February 2017
بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: هم‌اکنون در بیشتر محورهای استان‌های اصفهان، گلستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی و شرق استان تهران، محورهای گرمسار-سمنان، شاهرود-آزادشهر و شهمیرزاد-فولاد محله در استان سمنان و محور نهاوند - کرمانشاه در استان همدان بارش برف وجود دارد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و محور کهنوج-جیرفت در جنوب استان کرمان بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به کولاک و یخ زدگی در بیشتر محورهای استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران و شرق استان تهران افزود: در این محورها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خاتمه از رانندگان خواست که پیش از سفر با شماره تماس‌های 120 و 88255555 تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار