سردار دهقان:

پاسخگویی به مردم باید به‌هنگام و با حفظ کامل کرامت انسانی باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به‌هنگام، عقلایی، موثر، با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان باشد، رعایت این اصول می‌تواند در رضایت‌مندی مردم نقش بسیار داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ - 19February 2017
پاسخگویی به مردم باید به‌هنگام ، موثر و با حفظ کامل عزت و کرامت انسانی آنان باشد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مسئولان و کارکنان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح با بیان اینکه صرف حضور فیزیکی کارکنان اصل نیست؛ بلکه باید با دل و جان در خدمت سازمان و اهداف آن باشند، اظهار داشت: خدمت به مردم نوعی عبادت و فضیلت تلقی می‌شود که باید خالصانه و با حضور قلب صورت گیرد تا علاوه بر حل مشکلات مردم به عنوان «باقیات الصالحات» باقی بماند.
 
وزیر دفاع با بیان اینکه در مواردی که به دلایل منطقی نمی‌توانیم نیاز متقاضی را برطرف کنیم باید با احترام و خوش رویی و محبت وی را قانع کنیم، افزود: این رویکرد مانع از ایجاد نارضایتی و سردرگمی آنان خواهد شد.
 
سردار دهقان بهره برداری از آخرین دانش‌ها و فناوری‌های روز دنیا برای پاسخگویی به مردم را از الزامات این مهم برشمرد و گفت: باید به شکلی مدیریت کنیم که فرد با کمترین مراجعه فیزیکی بتواند پاسخ درخواست‌ها و نیازهای خود را دریافت کند.
 
وزیر دفاع با اشاره به اینکه عدالت به این معناست که هر ذی‌حقی به حقش برسد و حق به حق دار برسد، تصریح کرد: رعایت عدالت و پرهیز از پارتی بازی و تبعیض از عوامل ایجاد رضایت‌مندی در مردم به شمار می‌رود و اصولاً ایجاد سلامت اداری و از بین بردن فساد و تبعیض در همه زمینه‌ها یکی از اهداف انقلاب اسلامی و از آرمان‌های رهبران آن بوده است.
 
سردار دهقان در پایان با قدردانی از فعالان حوزه ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که با اخلاق حسنه و سعه صدر در حل مشکلات کارکنان نیروهای مسلح و مردم و پاسخگویی به نیاز آنان گام برمی‌دارند، گفت: به فرمایش حضرت امام موسی کاظم(ع) کسانی که برای برآوردن نیاز‌های مردمی تلاش می‌کنند در روز قیامت در امن و امان به سر می‌برند و ما از خداوند می‌خواهیم همه ما را شامل این حدیث شریف قرار دهد. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها