جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان:

تشییع شهید گمنام جریان‌ساز معنوی در هر شهر است

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: فلسفه تشییع شهدای گمنام در مناطق مختلف بالا بردن سطح معنوی و عرفانی و انس بیشتر مردم با شهدا است.
کد خبر: ۲۲۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ - 20February 2017
 به گزارش  دفاع پرس از سنندج، سرهنگ دوم پاسدار رمضان رسولی در نشست هماهنگی تدفین شهدای گمنام در شهرستان قروه با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین یادمان شهید گمنام در قروه می باشد، اظهار داشت: تا به امروز دو شهید در شهر دزج، دو شهید در شهرسریش‌آباد و پنج شهید درشهر قروه تشییع و خاکسپاری شده اند.

جانشین اداره کل حفظ آثار کردستان در تشریح برنامه استقبال از شهدای گمنام گفت:با اقدامات انجام شده پیکرهشت شهید گمنام به استان کردستان اختصاص داده شده است که از این 8 پیکر 4 پیکر در شهرستان قروه تشیع و تدفین خواهند شد.

رسولی در ادامه تصریح کرد :دوازدهم اسفند ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دوتن از پیکرها قبل از اذان ظهر پس از اجرای مراسم تشیع در دانشگاه آزاد واحد قروه به خاک سپرده خواهند شد و بعد از ظهرو همان روز دوتن از پیکر ها در شهرستان دلبران توسط مردم ولایت مدار این شهرستان تشیع ودر پارک گلهای این شهرستان به خاک سپرده خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص ساخت یاد مان های شهدای گمنام شهرهای سریش آباد ودزج گفت:طراحی یادمان ها صورت گرفته وهمچنین اعتبارات لازم برای ساخت یادمانهای شهدای گمنام این دو شهر تامین وبه حساب شهرداری آنه واریز شده که به علت برودت هوا مراحل ساخت این یاد مان های به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار