جانشین فرمانده سپاه اندیمشک خبر داد؛

اعزام بیش از 700 دانش آموز اندیمشکی به مناطق عملیاتی

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک گفت: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت، دانش آموزان اندیمشک به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۲۲۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، احسان کریم پور اظهار داشت: با هدف توسعه خدمات فرهنگی و تقویت ارزش‌های اسلامی، ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان اندیمشک و با همکاری بخش‌های مختلف شهری طراحی و به اجرا می‌رسد. 

وی  با اشاره به این که اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس یکی از خدمات این حوزه است، افزود: به همین جهت، بیش از 700 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی اندیمشک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام و از نزدیک با ایثارگری های رزمندگان آشنا شده‌اند. 

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک با بیان این که رزمندگان مدافع حرم مسیر معنوی و اسلامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: توجه به رشد و گسترش ارزش‌های اسلامی و انقلابی و معرفی سیره عملی و اعتقادی شهدای مدافع حرم یک نیاز مهم فرهنگی و اجتماعی بوده و به همین جهت باید بیش از گذشته نسبت به خدمات این حوزه توجه و تاکید داشت. 

وی گفت: به همین منظور و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، امسال ویژه برنامه‌های مختلفی در مسیر نکوداشت شهدای مدافع حرم شهر یک هزار شهید اندیمشک برداشته و با برگزاری آئین‌های ویژه مذهبی و فرهنگی یاد و خاطر این شهیدان عالی مقام گرامی داشته می‌شود. 

کریم پور کرد: یکی از این برنامه‌ها، یادواره شش شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک بود که با حضور پر‌شور شهروندان و خانواده دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم اندیمشک و در محل مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد. 

وی افزود: در حاشیه این یادواره هشت ورزشکار اندیمشک که رشته‌های مختلف ورزشی عناوین برتر داخلی و برون مرزی را کسب کرده بودند مدال خود را به شهدای مدافع حرم این شهرستان تقدیم و یاد و خاطر این شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند. 

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک اظهار کرد: بیش از این نیز و توسط هنرمندان بومی اندیمشک، شش قالیچه با نقش و تصویر شهدای مدافع حرم اندیمشک بافته و با حضور جمعی از مسئولان محلی رونمایی شدند که این قالیچه‌ها در حاشیه برگزاری آیین پیاده روی همگانی اندیمشک به خانواده شهدای مدافع حرم این شهرستان اهدا شد. 

وی ادامع داد: بیش از این مسیر کوه پیمایی شهدای مدافع حرم اندیمشک در مسیر ارتباطی سد و نیروگاه دز این شهرستان و کوه‌های این منطقه افتتاح شد و در یک آیین ویژه، تصاویر شهدای مدافع حرم در این محل نصب و با کاشت نهال در کنار این تابلوها، یاد و خاطر شهدای مدافع حرم اندیمشک گرامی داشته شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار