برگزاری کارگروه ویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استانداری سمنان

کارگروه ویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با حضور اعضا در استانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ - 26February 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، کارگروه ویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با حضور اعضای کارگروه و با ریاست زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری سمنان درسالن غدیر استانداری برگزارشد.

در این جلسه ضمن  بررسی مصوبات گذشته، روند اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی با بیان روند اجرایی وعمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواستار همکاری و تعامل همه جانبه دستگاهها به ویژه شهرداری سمنان  و شورای اسلامی شهر درخصوص تکمیل پارک موزه دفاع مقدس شد.

وی انعقاد توافق نامه همکاری های عمرانی و فرهنگی بین شهرداری سمنان  و مرکز فرهنگی دفاع مقدس را یک  اولویت  و ضرورت دانست و خواستار تامین زمانبندی اجرایی اقدامات شهرداری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد.

در ادامه این جلسه زندیه وکیلی بیان داشت: با توجه به اهمیت اجرایی طرح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان، تعامل و همکاری تمام دستگاه ها لازمه اجرای به موقع این طرح برشمرد.

در ادامه موسوی شهردار سمنان گزارشی از روند تعامل شهرداری با مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارائه کرد و گفت: شهرداری در زمینه فضای سبز و هم چنین محوطه سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

شایان ذکر است کارگروه ویژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با دستور استاندار سمنان  تشکیل و جلسات منظمی را به منظور پیگیری امورات فرهنگی و عمرانی مرکز فرهنگی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار