مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفتگو با دفاع پرس:

رسالت خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان مرجع اخبار ایثار و شهادت سنگین است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رسالت مطبوعات و رسانه ها به خصوص خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان مرجع و منبع اخبار ایثار و شهادت بسیار سنگین است و بایستی با معرفی شهدا و تبیین سیره شهدا، تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰ - 27February 2017

محمدرضا علیزاده با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، پیرامون نقش این خبرگزاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین عامل بقای انقلاب است و خبرگزاری دفاع مقدس با انتشار مطالب و اخبار تخصصی ایثار و شهادت در این زمینه،  هدف بزرگی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مرهون خون شهیدان و جانفشانی آزادگان و ایثارگران هستیم، افزود: یکی از پیام های مهم شهدا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما وظیفه داریم برای حفظ آن تلاش کنیم و در این راه زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطرات شهدا در اذهان مردم بسیار مهم است.

علیزاده اظهار داشت: در این برهه از زمان که شاهد هجمه شدید فرهنگی دشمن هستیم، رسالت مطبوعات و رسانه ها به خصوص خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان مرجع و منبع اخبار ایثار و شهادت بسیار سنگین و قابل توجه است و بایستی با معرفی شهدا و تبیین سیره شهدا، تلاش کنیم و فرهنگ شهادت و ایثار را زنده نگه داریم.

وی بیان داشت: امروز حفظ ارزشهای نظام از واجبات است و نسل جوان ما هرچه بیشتر به مطالعه و کنکاش زندگی وصیت نامه های شهدا بپردازند، در برابر تهاجم فرهنگی غرب واکسینه می شوند و جامعه ای ارزشی خواهیم داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: خبرگزاری دفاع مقدس می تواند به عنوان مرجع نشریات و حتی پایگاههای خبری که قصد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند محسوب شود و در این زمینه هر چه بیشتر فعال تر و پویاتر عمل کند تاثیرگذاری آن بر جامعه بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها