همزمان با تشییع دو شهید گمنام صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «عباس معصومی گرجی» در بهشهر

مراسم تشییع پیکر استواردوم شهید عباس معصومی گرجی صبح روز سه شنبه همزمان با تشییع 2شهید گمنام و با حضور مردم و مسئولان در بهشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ - 26February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، تشییع پیکر استواردوم شهید عباس معصومی گرجی صبح روز سه شنبه 10 اسفند همزمان با تشییع دوشهید گمنام و با حضور مردم و مسئولان در بهشهر برگزار می شود.

بر اساس این گزارش این شهید بزرگوار نیروی انتظامی در روزهای گذشته توسط اشرار مسلح در جاده میناب به جاسک به شهادت رسید وهمزمان با تشییع  دو شهید گمنام، تشییع این شهید نیز برگزار می شود.

مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار شب دوشنبه همزمان با دو شهید گمنام در مصلای بهشهر انجام و سپس برای وداع به زادگاهش روستای آسیابسر منتقل می شود.

تشییع پیکر استواردوم شهید معصومی در روز شنبه از مقابل نیروی انتظامی جاسک تا میدان امام خمینی(ره) به بندرعباس و همچنین در روز یکشنبه (امروز) در بندرعباس از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تا بیمارستان خاتم الانبیا برگزار شد.

پیکر استوار دوم شهید عباس معصومی گرجی هم اکنون در حال انتقال به استان مازندران  و زادگاهش بهشهر است تا پس از برگزاری مراسم وداع و تشییع در شب دوشنبه و روز سه شنبه در روستای آسیابسر خاکسپاری شود.

استواردوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه، پنجشنبه گذشته 5 اسفند ماه هنگام انجام ماموریت در جاده میناب به جاسک با تیراندازی 2 شرور مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها