صبح امروز؛

کرمان با حضور 18 شهید دوران دفاع مقدس عطرآگین شد

آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر 17 شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده(شهید حسن عبدالهی)، در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز و در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر پاک و مطهر 18 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس در میان استقبال مردم و مسئولین وارد فرودگاه کرمان شد.

مراسم تشییع خودرویی پیکرهای پاک شهدا به سمت حسینیه ثارالله برگزار و هم اکنون مراسم عزاداری و مداحی با حضور پرشور مردم در حسینیه ثارالله در حال انجام است.

همچنین مراسم وداع با شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در بیت الزهرا (س) در خیابان شهید رجایی کرمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیکر مطهر 2 شهید به سمت کهنوج انتقال و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خاکسپاری و همچنین پیکر مطهر 2 شهید به سمت شهرستان جیرفت رهسپار و در دانشگاه جیرفت خاکسپاری خواهند شد.

همچنین پیکر مطهر 2 شهید در هنزا از توابع شهرستان رابر، 2 شهید در خواجه شهر از توابع شهرستان سیرجان، 2 شهید در امین شهر انار، پیکر یک شهید در شهرستان انار، یک شهید در جبالبارز از توابع شهرستان جیرفت، دو شهید در دانشگاه پیام نور کرمان، دو شهید درشهر بلورد از توابع شهرستان سیرجان و یک شهید در دانشگاه صنعتی سیرجان خاکسپاری می شوند.

مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهیدان 11 اسفند در دانشگاه های پیام نور کرمان، دانشگاه جیرفت، آزاد اسلامی کهنوج و دانشگاه صنعتی سیرجان و در 12 اسفند روز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرهای انار، امین شهر، هنزا، جبالبارز، خواجوشهر و بلورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها