وداع مردم شهرستان بهشهر با شهدای گمنام و ترور

مراسم شب وداع با دو شهید گمنام و شهید «عباس معصومی گرجی» که به دست اشرار در محور میناب- جاسک به شهادت رسید، شب گذشته با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در مصلای بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مراسم شب وداع با دو شهید گمنام و شهید «عباس معصومی گرجی» که به دست اشرار در محور میناب- جاسک به شهادت رسید، شب گذشته با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در مصلای بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر در این مراسم اظهار داشت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ادامه راه شهدا مهم ترین انتظاری است که شهدا از ما دارند و باید ادامه دهنده راستین این شهدا باشیم.

حجت الاسلام جباری افزود: تاکید بر ولایتمداری هم نقطه مشترک همه وصیت نامه های شهدا است که باید در این راه استوارتر از گذشته گام برداریم و دشمنان را مایوس کنیم.

وی گفت: امشب مردم ما با این حضور حماسی در وداع با شهدا نشان دادند که آرمان های شهدا هیچگاه فراموش نمی شود و باید بدانیم رهبری و اطاعت از ولی فقیه مهم ترین اصل است و هرگاه که از رهبری اطاعت کردیم پیروز شدیم.

یادآور می شود استواردوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه، پنجشنبه گذشته هنگام انجام ماموریت در جاده میناب به جاسک با تیراندازی دو شرور مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار