با حضور پیکر مطهر شهید گمنام؛

یادواره 700 شهید شهرستان «بویراحمد» برگزار شد

یادواره 700 شهید گلگون کفن شهرستان «بویراحمد» با حضور پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 01March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، یادواره 700 شهید گلگون کفن شهرستان بویراحمد شب گذشته (10 اسفند) با حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد طی سخنانی کوتاه ضمن خیرمقدم به حاضران، از زحمات برگزار کنندگان این برنامه قدردانی نموده و اظهار داشت: امسال سومین سالی است که این سعادت نصیب ما شده و یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

همچنین «سید ناصر حسینی‌پور» نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» به ایراد سخن و روایتگری خاطراتی از دوران ایثار و شهادت پرداخت.

در ادامه یکی از مداحان اهل بیت(ع) با نوای نوحه در رثای سیدالشهدا(ع) دل‌های مشتاق را به حرم کبریایی سرور و سالار شهیدان متصل کرد و پس از آن با ورود پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، فضای این محفل بیش از پیش نورانی شده و به عطر حضور این شهید گمنام عطرآگین شد.

در پایان این آیین، پیکر مطهر این شهید گمنام بر روی دست‌های پرمهر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان بویراحمد بدرقه شد تا همراه با پیکر مطهر دیگر شهید گمنام صبح روز چهارشنبه (11 اسفند) ساعت 8:30 دقیقه از کنگره شهدا به سمت فلکه هفت تیر یاسوج و پس از آن به سمت دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و در آنجا خاکسپاری شوند.

به گزارش دفاع پرس، این لاله‌های گمنام سال‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی «شرهانی» و «جزیره مجنون» به شهادت رسیده و پیکرهای پاکشان توسط کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار