همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

مهدیشهر میزبان 2 لاله گمنام خواهد بود

آیین تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس، روز پنج شنبه (12اسفند) همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در مهديشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 01March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) «مهدیشهر» میزبان دو شهید گمنام خواهد شد.

محمود محبوبی، مسئول مراسم وداع، تشییع وتدفین دو شهید گمنام مهدیشهر اظهار داشت: پیکر این دو شهید والا مقام، در روز چهارشنبه (11 اسفند) وارد شهرستان مهدیشهر شده و به ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام این شهرستان تحویل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مراسم وداع با این دو لاله خوش نام با سخنرانی یکی از راویان برتر کشور سردار احمدیان و با اجرای خادم الشهدا شهبازیان در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار خواهد شد.

محبوبی افزود: آئین تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) ساعت 9:30 از میدان امام (ره) به سمت حسینیه گمنام مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب مهدیشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پنجشنبه شب همزمان با شام غریبان خانم حضرت زهرا (س)، مراسم شام غریبان این دو لاله گمنام نیز برگزار می گردد، خاطر نشان کرد: حجت الاسلام «محمد بارانی» سخنران و حاج «مهدی فاطمی نیا» نیز مداح این مراسم خواهد بود.

محبوبی خاطر نشان کرد: تاکنون مهدیشهر افتخار میزبانی از 12 لاله گمنام را داشته که انشا الله با تدفین این دو لاله زهرایی، مهدیشهر میزبان 14 لاله افلاکی خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی چهار ایستگاه صلواتی در مسیر برگزاری این مراسم، گفت: امام خامنه ای شهدا گمنام را مظلومترین شهدا دانستند، لذا همه خواهران وبرادران و مادران، خود را از خانواده این دو شهید بی نام و نشان دانسته و با حضور باشکوه و حماسی خود قدردان این لاله های زهرایی باشند.

محبوبی خاطرنشان کرد: مهدیشهر، میزبان دو شهید گمنامی است که 29 و 21 بهار از عمرشان گذشته بود، شهدایی که در عملیات ایذایی «والفجر 8» و «خیبر» در منطقه «ام الرصاص» و «جزایر مجنون» با رمز عملیات «یا فاطمه الزهرا(س)» و «یا رسول الله(ص)» در تاریخ بهمن 64 و اسفند 62 به شهادت رسیدند و جاودانه شدند.

وی در ادامه به بیاناتی از امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند: «مفقودین عزیز محور دریای بیکران خداوندی هستند و فقرای ذاتی دنیا در حسرت مقام والایشان در حیرتند از شهدا که نمی شود چیزی گفت : شهدا شمع محفل دوستانند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها