من انقلابی‌ام-10/ در نشست خبری قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور مطرح شد؛

افزایش برنامه‌های تولیدی صدا و سیما در خصوص راهیان نور

رئیس بسیج صدا و سیما و مدیر رادیوهای جوان و بهاران در نشست خبری به تشریح فعالیت‌های جاری سازمان صدا و سیما در خصوص راهیان نور جنوب پرداختند.
کد خبر: ۲۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 05March 2017
افزایش برنامه‌های تولیدی صدا و سیما در خصوص راهیان نوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی فروغی» رئیس بسیج صدا و سیما در نشست خبری که صبح امروز در خصوص تشریح برنامه‌های راهیان نور صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: راهبردهای پیشنهادی راهیان نور امسال در بسیج صدا و سیما عبارتند از افزایش برنامه‌های تولیدی و کاهش ارتباط های زنده، ارتقای کیفیت آثار تولیدی، عمق بخشی محتوایی و تمرکز بر استفاده از توان مراکز استانی است.

وی افزود: روزانه 100 دقیقه در شبکه‌های اصلی و صدها دقیقه در شبکه‌های استانی صدا و سیما پخش زنده داریم؛ البته به نسبت سال‌های قبل از میزان پخش‌های زنده سعی کردیم بکاهیم زیرا در پخش‌های زنده زیاد نمی‌توان سوژه یابی کرد و به عمق مطالب پرداخت.
 
فروغی خاطرنشان کرد: در رابطه با برنامه‌های تلویزیونی و مستند نیز تولید مستندهای 15 قسمتی دانشجویی و 20 قسمتی دانش آموزی، مستند مقایسه‌ای در رابطه با اقدامات سایر کشورها برای قهرمانان جنگ در هفت قسمت، 10 شب برنامه زنده استودیویی از تهران و 10 شب برنامه زنده هر شب از یکی از یادمان‌ها، بخش دیگری از برنامه‌های بسیج صداوسیما در ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور به جنوب است.
 
رئیس بسیج صدا و سیما گفت: در بخش تولیدات کوتاه هم می‌توان به تولید نماهنگ ویژه راهیان نور، موشن گرافیک 5 قسمتی، کمیک موشن 10 قسمتی، ماکت ویدئو 10 قسمتی و قطعات کوتاه راوی محور(75 قطعه‌ای که هر شبکه یک راوی خواهد داشت) اشاره کرد.
 
فروغی عنوان کرد: سیاست‌های کلی در کارهای تولیدی این است که چون سابق بر این، پایان این گونه کارها به شهادت ختم می‌شد، امسال این رویکرد را تغییر دادیم به این شکل که پایان کارها را به حماسه منتهی خواهیم کرد.
 
وی اضافه کرد: اعزام تیم‌های تولیدی حرفه‌ای به منطقه، اختصاص برنامه‌های روتین شبکه‌ها مانند خندوانه و پایش به موضوع راهیان نور، پخش برنامه‌های خاص این ایام از رادیوهای سراسری و استانی به ویژه رادیو بهاران از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور است.
 
همچنین در این نشست خبری سیفی مدیر رادیوهای جوان و بهاران هم اظهار داشت: از 15 اسفند تا 15 فروردین هفت شبکه رادیویی اصلی روزانه یک ساعت ویژه برنامه‌های راهیان نور را پخش می‌کنند و در رادیو بهاران نیز علاوه بر برنامه‌هایی که در این زمینه پخش می‌کند، روزانه در بخش‌های خبری اخبار راهیان نور را به اطلاع شنوندگان این رادیو می‌رساند.

رادیو نما نیز که پخش آزمایشی آن مدتی است آغاز شده برنامه‌هایی را با کیفیت بالا پخش خواهد کرد و همچنین رادیو جوان و رادیو بهاران هم به صورت همزمان ویژه برنامه‌های سال تحویل را با حال و هوای دفاع مقدس پخش می‌کنند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها