«ثریا» برنامه پنج سالگی‌اش را به مردم مظلوم خوزستان تقدیم می‌کند

برنامه تلویزیونی «ثریا» این هفته بصورت ویژه به ریشه‌یابی کانون‌های داخلی و خارجی ریزگردها می‌پردازد و راهکارهای عملیاتی رهایی از بحران زیست محیطی خوزستان را ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ - 08March 2017
«ثریا» برنامه پنج سالگی‌اش را به مردم مظلوم خوزستان تقدیم می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، درحالی که سال گذشته برنامه ثریا در آستانه چهارسالگی‌اش به محرومیت‌زدایی در خوزستان پرداخته بود، امسال هم به خوزستان می‌رود تا به بررسی مسئله گرد و غبارهایی بپردازد که مردم این استان را در تنگنا قرار داده است.

«ثریا» اواسط اسفند سال 1390 اولین برنامه‌اش را به روی آنتن برد و اکنون تولد پنج سالگی برنامه ثریاست اگرچه در این مدت ثریا بارها به خاطر واکنش‌های مسوولان، تعطیل و نیمه تعطیل شده است.

برنامه ثریا امشب با حضور حجت الله میان آبادی، استاد دانشگاه و متخصص ژئوپلیتیک آب و مهدی فلاح، پژوهشگر جوان کشاورزی و کنترل ریزگردها به مشکلات و مسائل خوزستان خواهد پرداخت و بصورت علمی به ریشه یابی و تبیین کانون‌های داخلی و خارجی ریزگردهای این استان خواهد پرداخت.

ثریا امشب راهکارهای میان مدت و بلند مدت برون رفت از وضعیت فعلی را در ابعاد داخلی و خارجی مطرح خواهد کرد و ناگفته های بسیاری در خصوص ابعاد بحران زیست محیطی در خوزستان و راهکارهای عملیاتی حل این بحران خواهد داشت.

ثریا در این برنامه مستندها و گزارش های جذابی از روزگار گرد و غباری خوزستانی‌ها تهیه کرده است که در آن مردم خوزستان از سختی هایشان می‌گویند.

این برنامه امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:10 به روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها