رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا:

ادبیات مقاومت و صبر توسط مادران شهدا فریاد زده شود

رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اعلام اینکه ارزش مادران شهدا وصف ناشدنی است، گفت: ادبیات و مقاومت و صبر توسط مادران شهدا باید فریاد زده شود.
کد خبر: ۲۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ - 08March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی بیات رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا امروز در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت و اختتامیه پنجمین جشنواره خاطره‌نویسی با محوریت نقش زنان ایثارگر مازندرانی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن الغدیر سپاه کربلا اظهار داشت: رزمندگان ما در سوریه غریبانه به شهادت می‌رسند ولی یک مشت یاوه‌گو پشت سر آنها بحث پول و منابع مالی را پیش می‌‎کشند، به این افراد بگویم آیا شما حاضر هستید در برابر دریافت منابع مالی چند دقیقه در برابر داعش قرار بگیرید.

وی تصریح کرد: باید قدردان خانواده شهدا باشیم، خانواده شهدا در برابر مصیبت‌ها از زینب(س) الگو بگیرند.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از یک‌هزار و 400 سال از قیام سیدالشهداء الگو گرفت و امروز همه جهانیان انقلاب اسلامی را الگو خود قرار دادند.

این مسؤول با اعلام اینکه فرهنگ عاشورایی در سراسر جهان در حال گسترش است، گفت: در روز عاشورا نیویورک در آمریکا نیمه تعطیل است و دشمنان اسلام از همین موضوع در هراس هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اعلام اینکه ارزش مادران شهدا وصف ناشدنی است، افزود: ادبیات و مقاومت و صبر توسط مادران شهدا باید فریاد زده شود.

وی با بیان اینکه اگر از گفتمان استقامت دست برداریم چیزی نداریم، بیان کرد: باید تلاش کنیم که این گفتمان جهانی شود.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در پایان گفت: این انقلاب با وجود مخالفت‌های دشمنان داخلی و خارجی به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل می‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار