محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستاهای کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه انجام اقدامات محرومیت‌زدایی در استان را عامل مهاجرت معکوس به روستاها دانست و از انجام این فعالیت‌ها در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ - 08March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، منصور فتاحی، مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون آبرسانی به اکثر روستاهای استان صورت گرفته و ۷۶۲ سرویس بهداشتی نیز در روستاهای محروم استان توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

منصور فتاحی از مهاجرت معکوس به روستاهای استان در نتیجه اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی خبر داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد بخشی از فعالیت های بسیج سازندگی به حاشیه نشینان شهرها اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: در این راستا قرار بر این است که مدارس، مساجد، حسینه ها و مراکز آموزشی در مناطق حاشیه ای کرمانشاه توسط بسیج سازندگی احداث شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تا امروز توانستیم بیش از یک هزار و ۴۰ پروژه عمرانی را با اعتباراتی که از قرارگاه غرب کوثر و استانداری کرمانشاه کسب شده احداث کنیم.

وی تاکید کرد: در مناطق حاشیه ای محرومیت بیداد می کند وسعی شده در راستای کمک رسانی به مردم تلاش شود.

فتاحی گفت: بر همین اساس برای حل مشکلات آبرسانی این منطقه عملیات لوله کشی به طول ۱۴ کیلومتر از محل اعتبار قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام شده است.

وی افزود: هم چنین در آینده نیز تکمیل خانه عالم، خانه نیازمند، مسجد و... و. در دست اقدام است.

وی از توزیع ۳ هزار سبد معیشتی هدیه رهبری بین خانوارهای محروم مناطق روستایی استان نیز طی امسال خبر داد و گفت: هم چنین به همت بسیج سازندگی، گروههای جهادی و جوانان روستایی طی امسال توانستیم مسجد ابوالفضل عباس(ع) در روستای گرگ آوند و خانه نیازمند در روستای سرین بخش سرفیروز آباد را احداث کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار