من انقلابی‌ام-61/ آشنا:

دولت یازدهم بیشترین همکاری را با راهیان نور داشته است

نماینده تام الاختیار رئیس جمهور اعلام کرد که دولت یازدهم بیشترین همکاری را با راهیان نور داشته است.
کد خبر: ۲۳۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 10March 2017
دولت یازدهم بیشترین همکاری با راهیان نور داشته استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، «حسام‌ الدین آشنا» نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور صبح امروز(20 اسفند) در آیین بزرگداشت روز ملی راهیان‌ نور که در خرمشهر در حال برگزاری است، با بیان اینکه سرزمین‌های نور یادآور خاطرات و رشادت‌های رزمندگان و سرداران است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی راهیان نور را یک امر راهبردی عنوان کرده‌اند؛ زیرا با بقا و ارتقای یک ملت سر و کار دارد.

وی افزود: اگر همه ما باور کنیم شهادت‌پذیری یک ملت رمز ذلت ناپذیری است، رمز راهیان نور را می‌فهمیم. اگر فضای شهادت و عطر جبهه و جنگ در شهرها گسترش یابد و پیوند جوانان با سرداران حفظ شود و خاطرات آن رشادت‌ها فراموش نشود و عزیزان رزمنده در درون شهرها احساس افتخار کنند که راویان دفاع مقدس هستند، پیروز خواهیم شد.
 
آشنا عنوان کرد: نسبت دولت‌ها به انقلاب و انقلابی بودن را از نسبت همکاری آنان با راهیان نور می‌توان فهمید. دولت‌ها اگر می‌خواهند انقلابی بمانند باید نشان دهند از این حرکت حمایت می‌کنند. این دولت موفق شده است بیشترین همکاری و حمایت را از راهیان نور داشته باشد. در این راستا بیش از 500 میلیارد از منابع عمومی دولت به راهیان نور اختصاص داده است.
 
وی اضافه کرد: با تدبیر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، همه استانداران مسئولیت مستقیمی در رابطه با راهیان نور دارند. لذا همکاری دولت و ستاد مرکزی راهیان نور به حدی بالاست که هیچ مرزی برای این همکاری وجود ندارد. امیدواریم این همکاری روز به روز افزایش یابد تا شاهد حضور بیشتر جوانان در سرزمین‌های نور باشیم.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها