همایش فصلی «مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت» ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد

همایش فصلی مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه بسیج امام حسین(ع) در مسجد امام علی(ع) خیابان شهید بیطرفان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 10March 2017

همایش فصلی «مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت» ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی در همایش مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کانون سردار شهید عباس عاصمی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اظهار داشت: این پیروزی ها معجزه الهی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله در تهدید رژیم صهیونیستی آن را نشان اشرافیت اطلاعاتی مقاومت ارزیابی نمود و گفت: نشان دیگری پیروزی این جبهه مستحکم، استیصال دشمنان یمن در مقابل مردمی مومن و مظلوم این کشور است.

وی بیان داشت: ما در این برهه بیش از هر زمانی به گفتمان ولایت نیاز داریم و باید با تبیین و روشن گری هرچه بیشتر سعی در نشر این گفتمان داشته باشیم.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام خواجوی از اساتید حوزه به تشریح گفتمان ولایت پرداخت و گفت: اگر کسی عالمانه در فرمایشات مقام معظم رهبری دقت کند به وضوح در می یابد که ایشان ابر تئورسین جهان اسلام است.

وی با اشاره به خاطراتی از حضرت امام(ره) گفت: امام(ره) به ما فهماند که مقام معظم رهبری خورشید تابانی است که باید همواره راه درست را به وسیله انوار رهنمودهای ایشان طی کرد.

وی با اشاره به انتظارات رهبری از قشر مومن و انقلابی جامعه گفت: از جمله توقعات ایشان کار تشکیلاتی منظم و عقلانی است که خروجی بالایی هم در پی داشته باشد.

سیدمهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم، حجت الاسلام خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) و جمعی از پیشکسوتان نیروهای مسلح در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار