من انقلابی‌ام-71/ امیر سلیمانی به دفاع پرس خبر داد؛

برپایی نمایشگاه تیپ زرهی شهید عاشوری در یادمان دهلاویه

فرمانده تیپ 392 زرهی شهید عاشوری ارتش از برپایی نمایشگاه این تیپ در یادمان دهلاویه در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 10March 2017
امیر سرتیپ دوم «خدابخش سلیمانی» فرمانده تیپ 392 زرهی شهید عاشوری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این نمایشگاه شامل بخش‌های فرهنگی - عقیدتی و نظامی - تسلیحاتی است.
 
وی افزود: نظر به تاکیدات فرمانده معظم کل قوا در رابطه با اهمیت حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور، تمام نیروها و امکانات این تیپ زرهی در خدمت رسانی به زائران راهیان نور آماده است.
 
امیر سلیمانی خاطرنشان کرد: ضمن اجرای نمایش‌ها و رزمایش‌های فرهنگی در قرارگاه میشداغ، در دهلاویه ادوات و تجهیزات نظامی برای زائران به نمایش درآمده است. همچنین جعبه شنی ماکت عملیات غرور آفرین طریق القدس در این نمایشگاه برپا شده است و افسران ورزیده این تیپ، عملیات فوق و رشادت‌های رزمندگان در این عملیات را برای بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.
 
وی غرفه عکس و کتاب را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران برپا شده و بسته‌های فرهنگی نیز به آنان اهدا خواهد شد.
 
حجت الاسلام رضا کیانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این گفت‌وگو به خبرنگار ما گفت: نکته اساسی در راهیان نور، زیارت با معرفت است. در همین راستا تمام اقدامات لازم از سوی نهادهای مختلف انجام شده است تا اجر عظیم این زیارت سرزمین شهدا، با معرفت و شناخت با شهدا و آرمان‌های شهدا همراه شود.
 
برپایی نمایشگاه تیپ زرهی شهید عاشوری در یادمان دهلاویه 
 برپایی نمایشگاه تیپ زرهی شهید عاشوری در یادمان دهلاویه
 برپایی نمایشگاه تیپ زرهی شهید عاشوری در یادمان دهلاویهبرپایی نمایشگاه تیپ زرهی شهید عاشوری در یادمان دهلاویه
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار