با تأمین وعده‌های سحری و افطار صورت می‌گیرد

پذیرایی مهمانخانه‌ی حرم امام حسین (ع) از رزمندگان عراقی

مسئول هیئت‌های حسینی آستان مقدس، از ادامه‌ی فعالیت اعضای این هیئت‌ها در مناطق درگیری، برای رساندن وعده‌های سحری و افطار به رزمندگانی که از عراق در برابر هجوم گروه‌های تکفیری دفاع می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 07July 2014

پذیرایی مهمانخانه‌ی حرم امام حسین (ع) از رزمندگان عراقی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اطلاعرسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسئول هیئتهای حسینی آستان مقدس، گفت: تعدادی از این هیئتها با وجود دمای بالای گرما، اقدام به نصب چادر در مناطق مختلف سامرا کردهاند و احتیاجات غذایی روزهداران مدافع را تأمین میکنند.

وی افزود: هیئتهای حسینی بغداد و تعدادی از استانهای دیگر نیز اقدام به نصب چادر در پادگان تاجی و فرودگاه استان المثنی با هدف اطعام رزمندگان و آوارگان عراقی کردهاند. همچنین تعدادی از هیئتهای شهرهای بغداد، بصره و میسان وارد استان کربلا شدهاند و گروههای دیگری نیز عصر سهشنبه جهت اطعام آوارگان و رزمندگان در مناطق حساس نخیب و راه ارتباطی کربلا ـ انبار، وارد این استان میشوند.

وی که نامش به دلیل تدابیر امنیتی منتشر نشده است، در پایان گفت: هیئتهای اعزامی به کربلا روزانه 3 هزار و 500 تا 4 هزار وعدهی سحری و افطار را با همکاری مهمانخانهی امام حسین (ع)، به منظور تأمین نیازهای آوارگان و داوطلبان جنگ توزیع میکنند.
 

نظر شما
پربیننده ها