سردار نقدی در جمع علمای شیعه و سنی کرمانشاه:

توطئه در عراق از بدو تولد شکست خورده بود/ حوادث منطقه نتیجه‌ای جز تکمیل «معبر نهایی برای فتح قدس» ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توطئه در عراق از بدو تولد شکست خورده بود، گفت: حوادث منطقه نتیجه‌ای جز تکمیل معبر نهایی برای فتح قدس ندارد.
کد خبر: ۲۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ - 07July 2014

توطئه در عراق از بدو تولد شکست خورده بود/ حوادث منطقه نتیجه‌ای جز تکمیل «معبر نهایی برای فتح قدس» ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه حضرت نبیاکرم (ص) استان کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع بزرگ هماندیشی روحانیون شیعه و سنی استان کرمانشاه گفت: ورود پرورشیافتگان گوانتانامو به عراق نتیجهای جز تکمیل معبر نهایی برای فتح قدس ندارد.

وی ادامه داد: امروز مجد و عظمت و کرامت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون شهدای مظلوم این کشور اعم از شیعه و سنی و روحانیون هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در سالهای پس از پیروزی انقلاب تحقق وعدههای الهی را شاهد بودیم و اینکه هر ملتی که خدا را یاری رساند، بدون تردید خداوند آن ملت را از گردنههای صعبالعبور تاریخ عبور داده و بر قدرتش میافزاید که ملت ما مصداق بارز همین وعدههای الهی بود.
 
به گفته وی، ملت ایران با پشت کردن به قدرتهای شیطانی عالم و روی آوردن به سوی خداوند متعال مورد هجمه و صفآرایی قدرتهای وابسته به دستگاههای شیطانی شرق و غرب قرار گرفت اما همین ملت در مناطق غربی کشور با دستهای خالی، انواع و اقسام گروهکهای زاییده شرک و نفاق را پاکسازی کردند.
 
سردار نقدی نمود بارز معامله ملت با خدا را دفاع مقدس هشت ساله جوانان، مردان و زنان این مرز و بوم دانست و گفت: در آن سالها دادن پاسخ حملات موشکی رژیم صدام به تهران و شهرهای دیگر کشور برای ما آرزو بود.
 
این مسئول با اشاره به عدم وجود دانش لازم برای پاسخ حملات رژیم بعث اعلام کرد: اما ایستادگی در برابر دشمن بعثی با دست خالی و دل بستن به وعده خدا رمز پیروزی ما بود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در عرصه دیپلماسی نیز همین قاعده برقرار بود و ما باید ارتباطات دیپلماتیک خود را با چندین واسطه ریز و درشت برقرار میکردیم.
 
وی افزود: اما امروز قدرتهای جهان برای مذاکره با ایران سر یک میز مینشینند و این ما هستیم که معادله را تعیین میکنیم چراکه آنها میدانند که در هیچ عرصهای حتی پیچیدهترین دانشها و فناوریها نیازی به آنها نداریم.
 
سردار نقدی به تاثیر این اخلاص در عمل بر روی سایر ملتهای جهان اشاره کرد و گفت: امروز حزبالله لبنان در کشوری که اسرائیل میتوانست در نصف روز به پایتخت آن برسد، میتواند رژیم صهیونیستی را پس از 33 روز با فضاحت به عقب براند و بشکند.
 
وی افزود: نام حزبالله امروز به عنوان یک قدرت موشکی در جهان لرزه بر اندام سپرهای آهنی اسرائیل انداخته است؛ در فلسطین نیز میبینیم که ندای امام آنها را بیدار کرده است و مردمی که روزی با کمانهای سنگی و چوب در برابر اشغالگران قدس میایستادند امروز هر حملهای را با موشک و در تلاویو پاسخ میدهند.
 
سردار نقدی تمام این تحولات و قدرت روزافزون جبهه انقلاب و مقاومت را همان معامله با خدا و قول و عده افزایش قدرت سپاه حق عنوان کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اتفاقات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: در این میان اسرائیل و آمریکا برای احیای خود از شکستهای طولانی بازی را به سوریه کشاندند و بنا داشتند یک محور جدی علیه مقاومت تشکیل بدهند اما امروز میبینیم که یک نیروی بسیج مردمی بزرگ در سوریه جایگزین ارتشی شده که قبلاً بهراحتی و چندین با از اسرائیل شکست خورده بود و این بار هم بر مبنای تحقق وعده خداست.
 
وی با اشاره به اینکه کسی جز رهبر معظم انقلاب این افق را برای سوریهای که در چنگال تکفیر افتاده بود پیشبینی نمیکرد، گفت: بعد از تسلط ارتش مردمی سوریه برگزاری انتخاباتی با حضور 75 درصدی کار را یکسره کرد اما آمریکا در عین حماقت و بعد از شکستهای پیاپی در هر جایی که ورود پیدا کرده بود اینبار میخواهد آزمودههای شکست خورده خود را در عراق بیازماید.
 
سردار نقدی ماجرای عراق را توطئهای در بدو تولد شکست خورده عنوان کرد و گفت: حماقت آمریکا در این است که دست روی فرد یا افرادی گذاشته که نه در جنوب عراق، نه در کردستان و نه در میان اهل سنت پایگاهی ندارند.
وی تصریح کرد: انگلیس، آمریکا و اسرائیل انواع و اقسام ترفندها را در قالب لیبرالیسم، سوسیالیسم، کمونیسم و ... برای در هم کوبیدن جریان مقاومت مدتهاست که آزمایش کرده و با شکست مواجه شده است.
 
به گفته این فرمانده ارشد نظامی، امروز گمان میکند که از ورای این شکستها باید به سیاست شکست مذهب در لباس مذهب روی بیاورد و میبینیم که تروریستهای چند ملیتی را با ریش و تسبیح بزک کرده و گمان میکند که میتواند این را به مردم بقبولاند که مسلمانان در مقابل مسلمانان هستند.
 
سردار نقدی تصریح کرد: چه کسی باور میکند که این جنایتها از یک مذهب و دین سر بزند، چه کسی باور میکند که یک مذهب زن باردار را به قتل برساند و جنین او را از شکمش بیرون بکشد و سر ببرد و بعد ادعا کند که مثلاً اهل سنت است؛ این توطئه مضحک را چه کسی باور میکند و کیست که نداند این رفتار بیرحمانه برای بدبین کردن جهانی که به اسلام گرایش پیدا کرده، اتفاق میافتد.
 
وی افزود: امروز اینها جنایت میکنند و از آن تصویر تهیه کرده و در فضای مجازی و ماهوارهها منتشر میکنند. آیا درک این موضوع ساده نیست که بدانیم از موج اسلامگرایی در قلب اروپا به وحشت افتاده و امروز این صحنه مصنوعی را علیه اسلام راه انداختهاند.
 
سردار نقدی با اشاره به موج اسلامگرایی در غرب گفت: پژوهشکدههای آمریکایی امروز اعلام میکنند که در تاریخهای معینی برای مناطق مختلف اروپا و تا حداکثر 100 سال آینده اکثریت جمعیت با رشد فعلی گرایش به اسلام، اسلامی خواهد بود. این موضوع است که آنها را به وحشت انداخته و اینگونه به نام دین جنایت به راه انداختهاند.
 
وی با اشاره به برخی سخنان از سوی سران منطقه کردستان عراق گفت: بسیاری از افرادی که در کردستان در برابر این وضعیت غفلت کردهاند اگر به خود نیایند برای آنها پشیمانی رقم خواهد خورد. مگر فراموش کردهاند که همین طایفه بر سر مردم حلبچه چه آورد. مگر مردم کردستان فراموش میکنند که به نام عملیات انفال نسلکشی کردها را راه انداختند. آیا در میان جریان کنونی سران همان جنایتها را نمیبینند؟
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مشاهدات خود در جنگهای نامنظم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: قلب انسان میسوخت که چه جنایتهایی در خانقین و دهوک رقم خورده است. مردم را کشته و یا کوچانده بودند، روستاهایی که با خاک یکسان شده بود و حتی چشمههای آب را نیز با تزریق بتون خشکاندند که مبادا رهگذری زنده بماند.
 
سردار نقدی ورود آمریکا به وادی عراق را تکمیل تحقق وعده الهی به شرط هوشیاری مسلمانان دانست و گفت: امروز عطش انسانهای آزاده عالم از پاکستان تا عراق و شام و لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی برای آزادی قدس در اوج خود قرار دارد و بعد از ایجاد بسیج مردمی در عراق و شکست دسیسه عقیم آمریکا شاهد خواهیم بود که خود اینها برای رسیدن به قدس معبر مجاهدین خدا را ساختهاند اما شرط آن بیداری در برابر توطئههاست.
 
وی اصل هدف ایجاد ناامنی و ناآرامی در عراق و سوریه را اسلامهراسی عنوان کرد و گفت: الگوی موفق جمهوری اسلامی و آمار فزاینده گرایش به اسلام باعث شده تمام هم و غم آنها بدبین کردن مردم عالم به اسلام باشد که اگر هوشیار نباشیم بعید نیست که بتوانند به اهداف خود برسند. آنها از یک سو بدبینی ایجاد میکنند و از سوی دیگر برای عدم انسجام مسلمانان در برابر این دسیسهها تفرقه میاندازند و با ایجاد شبکههای ماهوارهای به ظاهر شیعه علیه اهل تسنن و برعکس بر این تفرقهها دامن میزنند.
 
سردار نقدی با هشدار این موضوع که اگر بیدار نباشیم و فریاد نزنیم که این صحنهآراییهای دشمن اسلام نیست باید منتظر تحمل سالها مشقت باشیم، گفت: در پیچ تاریخی و برههای حساس هستیم که باید شیعه و سنی با حفظ انسجام وحدت خود اعلام کنند که این اسلام قتل، کشتار و دودستگی مصنوع دست آمریکاست و اسلام واقعی همین عطوفت و مودت و پیشرفت در ایران اسلامی است که به یمن همزیستی شیعه و سنی و همه اقوام ایرانی رقم خورده است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز فصل انتخاب ملتهاست، گفت: باید اسلام ناب را به بشر درمانده در شرق و غرب معرفی کنیم تا به عنوان یک الگو در آن دلزدگی از مکاتب دستساز بشر به آن روی بیاورند که اگر هوشیاز نباشیم باید برای یک قرن دیگر کشته بدهیم و صدامها و ویتنامها را تحمل کنیم.
 
سردار نقدی در پایان تصریح کرد: توسعه و پیشرفت اقتصادی را نباید فقط از دولت توقع داشت، باید بسیج مردمی در راستای رفع مشکلات شکل بگیرد و در کنار وحدت و انسجام مشکلات حل نشده کشور مخصوصاً در غرب را برطرف کنیم.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار