وصیت نامه سردار شهید «موسی احمدی»؛

خداوندا! گناهانم را با شهادتم ببخش

در بخشی از وصیت نامه سردار شهید «موسی احمدی» آمده است: خداوندا! گناهانم را با شهادتم ببخش و مرا به مقام قرب خویش نزدیک فرما. ملت عزیز قدر امام را بدانید حتی اگر به قیمت جان شما تمام بشود، دست از امام بر ندارید و حرف او را از دل و جان پذیرا باشید.
کد خبر: ۲۳۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ - 22March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، متن کامل وصیت نامه سردار شهید «موسی احمدی» از شهدای شهرستان سوادکوه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل امواتا بل احیاءٌعند ربهم یرزقون

گمان نکنید آنهایی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه آنها زنده اند ونزد پروردگار خویش روزی می خورند.  «قرآن کریم»

سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی واین فرزند شجاع فاطمه زهرا(س) و با سلام ودرود بر امید امت امام وبا سلام درود بر شهدای انقلاب اسلامی ایران  و با سلام درود بر تمامی رزمندگان جبهه توحید امروز به ندای حسین زمانم خمینی بت شکن لبیک سر می دهم وتا آخرین قطره خونم دست از چنین رهبری چنین مکتبی نخواهم کشید .

بفرموده پیغمبر (ص)اولین قطره ی خون شهید که بر زمین زیخته می شود تمام گناهانش پاک می شود.

بارالها! خداوندا! گناهانم را با شهادتم ببخش ومرا به مقام قرب خویش نزدیک فرما.ملت عزیز قدر امام را بدانید حتی اگر به قیمت جان شما تمام بشود، دست از امام برندارید وحرف او را از دل و جان پذیرا باشید.

خداوندا! اگر خون من آن ارزش را دارد که درخت پر ثمر اسلام را آبیاری کند از تو می خواهم که هزاران جان به من بدهی تا در این راه فدا کنم .

اما ای پدر و مادرعزیز! من با میل و رغبت، داوطلبانه به این جهاد مقدس آمده ام تا با همرزمانم پوزه این ابر جنایتکاران را به خاک بمالیم وحق مظلومان گیتی را از ظالمان بگیریم.

خداوندا! پس جانم را وخونم را فقط فدای تو می کنم چون ما متعلق به تو هستیم وپیش پدر و مادرهمچون یک امانت سپرده شده ایم.

خدایا! تویی که به ما نیرو می دهی که مانند آهو از این کوه به آن کوه بالا می رویم تا با رزم دلاورانه مان دشمن نادان ودست نشاندگان مشرق ومغرب نتوانند در خاک کشور اسلامی نفوذ نمایند.

ای پدر ومادرم! هر چند می دانم که بزرگ کردن یک فرزند مشکل است و از بزرگ کردن یک فرزند امید دارید تا بهره ای ببرید ولی چه بهره ای بهتر از اینکه فرزندی را بزرگ کنی و در راه خدا ببخشی که این باعث افتخارهر پدر و مادری باید باشد تا فرزند خودشان را در چنین مسیری(یعنی راه خدا) بفرستند.

پدر جان! در این زمان از طرف خداوند مورد امتحان قرار گرفتیم تا اینکه چقدر به اسلام توجه داریم وصد آفرین بر شما که با این همه کاری که دارید فرزند خودت را به جبهه حق فرستادی، پدرم اگر شهید شدم مجلسی که بر پا می کنید خیلی ساده باشد ودیگر اینکه اگر اشتباهی نسبت به شما انجام داده ام در راه خدا مرا ببخشید.

مادرم! شما مسئولیت زیادی دارید وآن اینکه افراد خانواده را باید خوب بزرگ وخوب تربیت کنی وتحویل جامعه اسلامی بدهید وای مادر عزیزم این را می دانم بزرگ کردن فرزند برای شما زحمت زیادی دارد وامید داری از فرزند خود بهره ای ببری وامیدوارم خداوند به شما جزای خیر بدهد واز تو می خواهم که هرغروب پنج شنبه به مزارم و مزار شهیدان بروید و با ذکر صلوات و فاتحه ای ما را شاد کنید.

در آخر پدر گرامی و مادر عزیزم! برادران بزرگوار وخواهران گرامی ام باید دلیرانه در جلو تشیع جنازه ام قدم بزنید و با مشتهای گره کرده خودتان بر دهان یاوه گویان بزنید ونه اینکه گریه کنید تا دشمن از گریه شما سوء استفاده کند.

تمامی کسانی که از من بدی دیده اند مرا ببخشند و حلالیت می طلبم واز دوستانم می خواهم نسبت به من اگر بدی دیده اند عفو کنند واز تمام فامیلهایم مخصوصاً از دائی ها و خاله ها می خواهم مرا ببخشند .

در پایان از خدای متعال پیروزی رزمندگان اسلام را طلب می کنم وامیدوارم این بنده خویش را وتمامی شهدا را در جوار رحمت واسعه ی خود قرار دهد ان شاءالله تعالی .

با اجازه پدر و مادرم وصیت نامه من را برادر عزیزم محمود احمدی بخواند.

بعد از دفن من این شعار را بگویید: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار (سه مرتبه)

حال که امام امت (ره) در رضوان الهی آرمیده اند دعا برای تداوم وحفظ را وتمامی شهدا دعا می کنیم برای سلامتی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرزند پاک مطهر رسول الله وذریه خانم فاطمه زهرا (س) صلوات

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها