من انقلابی‌ام-222/ سردار ادیبی در جمع خادمان دهلاویه:

خادمی شهدا فرصتی برای آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی و برترین‌های کشور است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه دوره خادمی به مثابه اعتکاف است، گفت: خادمی شهدا فرصتی برای آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی و برترین‌های کشور است.
کد خبر: ۲۳۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ - 17March 2017
خادمی شهدا فرصتی برای آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی و برترین‌های کشور استبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع خادمان یادمان شهدای دهلاویه اظهار داشت: مسیری که شما امروز خادمان در آن قرار گرفته‌اید، مسیری است که سعادت دنیا و آخرت در آن است. راهیان نور و خادمی در آن فرصتی است که انسان با بهترین‌های کشور و گفتمان انقلاب اسلامی آشنا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: خادمی در راهیان نور همان طور که خدمت به زائران است، خدمتی به خودمان نیز است چرا که در فضایی پاک با سبک زندگی شهدا آشنا می‌شویم.

سردار ادیبی گفت: با تکیه بر فرهنگ، معنویت، آموخته‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس می‌توان راه نجات خود و فرهنگ خود را یافت و در آن مسیر قدم گذاشت. حماسه‌هایی که در 8 سال دفاع مقدس صورت گرفت، آنچنان جذاب است که می‌تواند راه را به مردم نشان دهد و کمتر اقدام فرهنگی دیگری می‌تواند این مقدار اثرگذار باشد.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عنوان کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس سیره و روش اهل بیت(ع) را هر روز تمرین می‌کردند و توانستند بر جامعه جهانی تاثیر بگذارند. اخلاص، انسان را ماندگار می‌سازد و تنها چیزی که در قیامت به فریاد انسان می‌رسد، قلب پاک و سلیم است که در دفاع مقدس و در این سرزمین، جوانان مومنی بودند که با ایمان به خدا توانستند موفق بشوند.
 
وی با بیان اینکه دوره خادمی به مثابه اعتکاف است، خاطرنشان کرد: برای اتصال بیشتر به خدا و شهدا و به آنچه که آن‌ها با آن زندگی کردند و بهترین شدند، باید از این فرصت بی نظیر استفاده کرد تا در آینده خود و کشورمان نقش موثری ایفا کنیم. همچنین کسانی که خادمی آن‌ها تمام می‌شود و از این فضا خارج می‌شوند باید مروج فرهنگ دفاع مقدس باشند.

سردار ادیبی تصریح کرد:  یادمان دهلاویه ترسیم الگوی مردانی است که در دوران دفاع مقدس پله‌های ترقی را با اتکا به خدا طی کردند و به جایی رسیدند که به جز خدا چیز دیگری ندیدند و مصداق اینان در جنگ بسیار بودند نظیر همت، باکری، آبشناسان، صیادشیرازی و ... . اگر شهید چمران نبود معادلات جنگ به هم می‌ریخت و فاجعه بزرگی رخ می‌داد و فرماندهی ایشان بود که موجب شد قسمت اعظمی از خاک خوزستان از دست دشمنان آزاد شود.

وی در پایان خطاب به خادمان شهدا بیان داشت: حتما در این مکان‌ها از برنامه‌های تربیتی و فرهنگی استفاده کنید. سعی کنید مانند دوران دفاع مقدس هر شب جمع خوانی سوره واقعه داشته باشید، مطالعه کنید، قرآن بخوانید و زیارت عاشورا بخوانید تا بهره خود را از دوره خادمی بگیرید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها