من انقلابی‌ام-302/ حجت الاسلام کیانی به دفاع پرس خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس «رهبر معظم انقلاب در لباس ارتشی» در راهیان نور

رییس عقیدتی سیاسی تیپ هزار شهید 392 به تشریح فعالیت‌های فرهنگی-رزمی این تیپ در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۲۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 21March 2017
تشریح فعالیت‌های فرهنگی رزمی تیپ 392 زرهیحجت‌الاسلام «رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی تیپ هزار شهید 392 زرهی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این یگان در ایام راهیان نور اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش ولایتمدار، مکتبی و پا در رکاب است و کارکنان ارتش، کارکنانی ولایی، مومن و متعهد هستند. ما در نیروی زمینی ارتش برابر دستورالعمل و تدابیر ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره عقیدتی سیاسی نزاجا برای هر چه بهتر برگزار شدن مناسبت‌های دینی و مذهبی در مناطق عملیاتی خصوصاً در یادمان شهدای دهلاویه و نیز پادگان میشداغ گام‌هایی را برای حضور پررنگ زائرین راهیان نور برداشته‌ایم تا ان‌شاءالله گنج جنگ را برای زائران راهیان نور بهتر به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه شناخت عمیق نسبت به معارف دفاع مقدس و شهدا، موجب معرفت افزایی و زیارت بهتر زائران راهیان نور می‌شود، افزود: برگزاری نمازهای جماعت یومیه، زیارت عاشورا و دعای عهد، پاسخگویی به سوالات شرعی از اقدامات اولیه تیپ 392 زرهی در ارائه خدمات فرهنگی معنوی به زائران است. همچنین در این مجموعه خدمات اسکان برای زائران عزیز مهیا شده است.

حجت‌الاسلام رضا کیانی با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی این تیپ عنوان کرد: نمایشگاه عکس مقام معظم رهبری در لباس رزم ارتش در مناطق عملیاتی به عنوان نماد الگوی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن از پر طرفدارترین بخش نمایشگاه فرهنگی عقیدتی تیپ 392 زرهی است.

وی ادامه داد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس وصیت نامه شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس ارتش و سپاه، نمایشگاه وهابیت شناسی، نمایشگاه زندگی به سبک شهدا و ارائه اینترنت رایگان جهت ارسال فایل‌های زندگینامه شهدا، سرودهای انقلابی، حماسی و نیز طومار امضاء عهدنامه تحریم کالای خارجی و حمایت از تولید داخلی از بخش‌های مختلف نمایشگاه فرهنگی عقیدتی تیپ 392 زرهی است.
 
رییس عقیدتی سیاسی تیپ هزار شهید 392 زرهی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با اهداء هدایا و بسته‌های فرهنگی به زائرین، آشناسازی رده‌های مختلف سنی از کودک تا بزرگسال با سبک زندگی شهدا و نیز ارائه کتب هدیه مختلف در این زمینه از اقدامات فرهنگی این تیپ است. از سویی تکاوران این یگان با اجرای عملیات رزمی کوهستان و یگان‌های رزمی این تیپ و اجرای عملیات رزمی تک شبانه صحنه‌های بی بدیلی را از شب‌های عملیات و نبرد برای زائران بازسازی می‌کنند که مورد استقبال بی نظیر قرار گرفته است. پذیرایی در ایستگاه صلواتی نیز رسم میهمان نوازی است که توسط این یگان انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گفت: حضور جوانان انقلابی در کاروان‌ها و حضور زائرینی که با خودروهای شخصی در یادمان می‌آیند بسیار چشمگیر است و این جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد.
 
 تشریح فعالیت‌های فرهنگی رزمی تیپ 392 زرهی
 
گفتنی است؛ دشت آزادگان منطقه نگهبانی تیپ 392 زرهی شهید آشوری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیپ هزار شهید گلگون کفن ارتش است.
 
این تیپ قهرمان در منطقه عملیاتی خود برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در نوع نگاه به راهیان نور به عنوان یک گنج، در یادمان دهلاویه که به مشهد شهید چمران مشهور است و پادگان میشداغ به ارائه خدمت به زائران راهیان نور می‌پردازد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار