آمدن سید آزادگان به اردوگاه اسرا یک لطف الهی بود برای رهایی از دردهای اسارت

اسماعیل شمس، آزاده و جانباز 50 درصد از وضعیت سردرگم در اسارت میگوید و از این که گاهی اوغات خداوند لطف خود را شامل حال بندگانش می کند .
کد خبر: ۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳ - 01June 2013

آمدن سید آزادگان به اردوگاه اسرا یک لطف الهی بود برای رهایی از دردهای اسارت

اسماعیل شمس از  آشنایی خود با مرحوم ابوترابی در گفتگوی اختصاصی خود با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: وقتی همه چیز بهم ریخته  بود و ما در بحران  شدید روحی قرارداشتیم ایشان به جمع اسرا اضافه شد. با ورود ایشان بود که همه چیز راحت شد و ما در جوار این استاد بزرگوار درس اسارت را آموختیم .

شمس ادامه داد: در میان تمام سختی های اسارت بقدری ایشان صادقانه و با عطوفت رفتار میکردند که ما درس مقابله با مشکلات را و مقاومت در برابر عراقی ها را به خوبی از ایشان یاد گرفتیم ایشان به قدری با ما با مهربانی رفتار میکردند که ما بعد از اسارت هم در جوار ایشان درس های زندگی را فرا گرفتیم و در سفر های ایشان در مراسم ارتحال امام از مشهد تا تهران با این استاد فرزانه هم قدم بودیم

وی خاطرنشان کرد: در حدود این هشت سال که با استاد بودم کوچکترین حرف های ایشان برایم درس بود و همیشه از ان ها در زندگی استفاده میکردم. یکی از بارزترین خصوصیات ایشان این بود اکثر اوغات روزه بودند و همیشه نمازهایشان اول وقت خوانده می شد.

شمس که سابقه ده سال اسارت دارد با اشاره به متعهد بودن ایشان به نظام افزود: در یکی از انتخابات ها ایشان حالشان خیلی بد بود من برای سر زدن به منزل ایشان رفتم همسر ایشان گفتند منزل نیستند و برای رای دادن به بیرون رفتند در صورتی که دکتر برای ایشان استراحت مطلق تجویز کرده بود و همین برای ما درسی بزرگ بود و از خداوند میخواهم ما را هم پیرو راه ایشان قرار دهند .

وی در مورد شروع به کار خبر گزاری دفاع مقدس افزود: خبرگزاری دفاع مقدس از خانواده ی ما ایثارگران و آزاده گان است خیلی خوشحال شدم که جایی برای حرف های دل ما، برای ثبت ارزش های  دفاع مقدس به وجود امده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار