مسئول تولیت آستان قدس رضوی در گلستان:

اجتماع بزرگ حجاب فاطمی در استان گلستان برگزار می‌شود

سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان گفت: اجتماع بزرگ حجاب فاطمی از ۱۳ تا ۲۷ رجب با کمک خیران با هدف اهدای چادر به دختران محجبه مدارس استان در گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ - 25March 2017
اجتماع بزرگ حجاب فاطمی در استان گلستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: درصدد هستیم که امسال برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی را در استان گلستان توسعه و افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: می‌توانیم از ظرفیت وقف نیز در این راستان استفاده کنیم اما بحث وقف نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و امسال بنا داریم در این بخش ورود پیدا کنیم.

مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت خیران اقداماتی انجام شده و در سال جدید باید از ظرفیت خیران در کارهای اقتصادی به خصوص در بازار استفاده شود.

طاهری تاکید کرد: یک دفتر کارآفرینی با همکاری دفتر مشاوره کارآفرینی در دستور کار قرار دادیم و به دنبال این هستیم متناسب با ماموریت‌های تعریف شده در دفتر استان قدس رضوی اقدامات جدی‌تری برای مشاوره اشتغال داشته باشیم.

وی گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی یکی از بخش‌های دفتر آستان قدس در استان گلستان است و یکی از همکارانی که در گذشته در بخش شبکه جوانان رضوی پیش از راه‌اندازی دفتر فعال بود را به عنوان مسئول فرهنگی و اجتماعی دفتر که دارای اتاق اندیشه‌ورز است انتخاب کردیم.

مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان تاکید کرد: از سوی آستان قدس رضوی در ابتدای امسال‌ 200 بسته تبرکی به همراه یک کارت هدیه برای بیماران که وضعیت مالی خوبی ندارند در نظر گرفته شده که با همراهی مسئولان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان این افراد شناسایی و این بسته‌ها توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: از 13 تا 27 رجب یک اجتماع بزرگ حجاب فاطمی در نظر گرفته شده و به همت خیران مدارس به دختران 9 تا 15 ساله که از سوی مدارس به عنوان دختر محجبه معرفی می‌شوند یک چادر متبرک هدیه داده می‌شود.

مسئول دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گلستان گفت: علاقمندان به همکاری با دفتر آستان قدس رضوی می‌توانند با ورود به سامانه در بخش خادم‌یاران ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار