سخنگوی وزارت کشور:

امنیت کامل در مرزها برقرار است

سخنگوی وزارت کشور گفت: امنیت کامل و آرامش در مرزهای کشور برقرار است.
کد خبر: ۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ - 12July 2014

امنیت کامل در مرزها برقرار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «حسینعلی امیری» سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت آیتالله محمدی گیلانی در مسجد ارگ تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر کشور در طول 45 روز گذشته از مرزهای کردستان و کرمانشاه بازدید کرده است.

وی تاکید کرد: شرایط مرزی کشور مطلوب است و شورای تامین استانها با برگزاری جلساتی متداول، بهصورت مدام شرایط مرزها را مورد بررسی قرار میدهند؛ شورای امنیت کشور نیز به نوبه خود جلسه تشکیل داده و شرایط را بررسی خواهد کرد.
 
سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: برای تقویت مرزها و انسداد آنها با استفاده از وسایل نوین کارهایی انجام شده است.
 
امیری با بیان اینکه بهصورت مدام تحولات عراق را نیز زیر نظر داریم، افزود: نیروهای مسلح بهخوبی درخصوص مرزها اقدامات لازم را انجام میدهند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پرونده دانایی فرد گفت: پرونده دانایی فرد هنوز بسته نشده است، زیرا نمیتوانیم شهید شدن و یا پناهنده شدن او را تایید کنیم.
 
سخنگوی وزارت کشور درخصوص صادقی، عضو تیم شمشیربازی که چندی پیش ربوده شده بود نیز گفت: موضوع شخصی بوده و پرونده در حال بررسی است.
 
امیری در بخشی دیگر از سخنان خود درخصوص معاونین وزارت کشور گفت: معاون امنیتی وزارت کشور معرفی شده و درخصوص معاون سیاسی نیز موضوع را از وزیر کشور جویا شوید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار