فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف دو هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف و ضبط نزدیک به دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 12July 2014

کشف دو هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "رهامبخش حبیبی" فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفتوگویی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اقدامات دقیق اطلاعاتی و بهرهگیری از منابع خبری، از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود از روستای مرزی کناربست به سمت منطقه اسفندک این شهرستان به وسیله یک دستگاه خودرو تویوتا آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران با کنترل مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، سرانجام خودرو مذکور را مشاهده و با هوشیاری کامل منطقه را تحت کنترل کامل خود درآوردند.

سردار حبیبی گفت: مأمورین پس از مشاهده خودرو حامل مواد مخدر، فرمان ایست صادر کردند، ولی به دلیل بیتوجهی قاچاقچیان به هشدارهای صادره، برابر قانون بهکارگیری سلاح به سمت سوداگران مرگ تیراندازی کرده و سرانجام موفق شدند با مورد هدف قرار دادن لاستیک خودرو، آن را متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن هشدار به عناصر ایجاد ناامنی، مرزهای استان را برای فعالیت باندهای مافیایی مواد مخدر و معاندین ناامن خواند و گفت: پس از متوقف کردن خودرو حامل مواد مخدر، تعداد سه دستگاه پژو و تویوتا به پشتیبانی از قاچاقچیان مواد مخدر به محل درگیری آمده و به سمت نیروهای مرزبانی تیراندازی کردند؛ ولی بحمدالله با هوشیاری، سرعت عمل و آتش پرحجم مرزداران، نیروهای کمکی قاچاقچیان ناکام مانده و پس از مدتی با استفاده از پوشش نخلستانی منطقه از محل متواری و در نتیجه مأمورین موفق شدند مقدار دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه یک دستگاه خودرو تویوتا 2000 کشف و ضبط کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار