فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خبر داد

هلاکت 6 شرور مسلح و کشف 73 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری با اشرار

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از هلاکت 6 شرور و کشف تقریبی 73 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران هنگ مرزی تایباد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 12July 2014

هلاکت 6 شرور مسلح و کشف 73 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری با اشرار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"محمد کاظم تقوی" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و در پی اخبار واصله به هنگ مرزی تایباد، مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظی این هنگ مرزی، بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزداران این هنگ قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با اشراف اطلاعاتی در مبادی ورودی احتمالی اشرار کمین کرده و به محض رؤیت با سوداگران مرگ درگیر شدند.

سردار "تقوی" در ادامه خاطرنشان کرد: در درگیری مرزداران این فرماندهی در هنگ تایباد با آتش پرحجم و در عملیاتی موفق، توانستند 6 نفر از اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر را به هلاکت برسانند.

وی در تکمیل این خبر گفت: مرزداران هنگ مرزی تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری، علاوه بر هلاکت 6 قاچاقچی، موفق به کشف تقریبی 73 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین پودری، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات و تجهیزات فنی آنها شدند.
 
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان به تمام قاچاقچیان مواد مخدر این نکته را یادآور شد: مرزداران و مرزبانان استان خراسان رضوی، در تمام طول شبانه روز، یک لحظه از حراست و حفاظت مرزها غفلت نمی کنند و نخواهند گذاشت که هیچ یک از قاچاقچیان نقشه شوم خود را در مرزهای این استان عملی کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار